Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag naar een paar Z06 'en gaan zien...dat zijn toch nogal karren hé!!!

als ik van mijn turbo af raak zonder veel te verliezen , dan is de kans groot dat ik het thuis kan uitleggen....maar dan zou ik toch minstens 40K moeten kunnen krijgen...en ik heb het gevoel dat het niet echt een goed moment is om hem nu te verkopen....maar je weet maar nooit hé

Comment

• Daarstrak even in zo'n monster gezeten!
      Fak seg, wat een droomkar!

Zo vet!
      Vooral in dit kleur:

Comment

• spijtig genoeg maken ze die kleur voor 2008 niet meer...dus nieuw is al zeker uitgesloten...mar ergens op de planeet zal zo nog wel eentje te koop staan....deze was reeds verkocht...

Comment

• Not sure what the specs on this cam is. Its a Katech cam though. THIS IS NOT MY CAR. The video was posted by Katech on LS1tech.com when the C6 Z06 first hit ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
            Mijn favo oldtimer of all time!

Dat kontje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              vandaag naar een paar Z06 'en gaan zien...dat zijn toch nogal karren hé!!!

als ik van mijn turbo af raak zonder veel te verliezen , dan is de kans groot dat ik het thuis kan uitleggen....maar dan zou ik toch minstens 40K moeten kunnen krijgen...en ik heb het gevoel dat het niet echt een goed moment is om hem nu te verkopen....maar je weet maar nooit hé

Ik snap het toch nog niet goed hoor, die turbo inwisselen voor een Z06.
              Die turbo is een pak vetter IMO.

Comment

• Da's gewoon zot...
                En die kleur is perfect voor die kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Ik snap het toch nog niet goed hoor, die turbo inwisselen voor een Z06.
                  Die turbo is een pak vetter IMO.
                  Makes perfect sense IMO, Wannes is geen gat om met een oude Porsche rond te rijden, zo'n Z06 beantwoordt veel meer aan z'n wensen dan die fragielere, tragere en gevaarlijkere Turbo...

Hoe hard m'n Porsche-hart ook begint te kloppen voor Wannes' Turbo, ik zou er ook geen Z06 voor laten staan hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                    Daarstrak even in zo'n monster gezeten!
                    Fak seg, wat een droomkar!

Zo vet!
                    Vooral in dit kleur:

Inderdaad vette kleur! Ben er zo eens eentje tegengekomen;

1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Makes perfect sense IMO, Wannes is geen gat om met een oude Porsche rond te rijden, zo'n Z06 beantwoordt veel meer aan z'n wensen dan die fragielere, tragere en gevaarlijkere Turbo...

Hoe hard m'n Porsche-hart ook begint te kloppen voor Wannes' Turbo, ik zou er ook geen Z06 voor laten staan hoor...
                      same thoughts exactly!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Le mans blue!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          ik zou er ook geen Z06 voor laten staan hoor...
                          Damn had ik eigenlijk uit jouw mond niet verwacht

Ik vind het fragiele, gevaarlijke juist het karakter en de soul van die wagen... Zo'n corvette wekt bij mij niet echt veel emotie op.

Comment

Damn had ik eigenlijk uit jouw mond niet verwacht

Ik vind het fragiele, gevaarlijke juist het karakter en de soul van die wagen... Zo'n corvette wekt bij mij niet echt veel emotie op.
                            Ik ook niet, maar ik ben van gedacht veranderd nu ik eindelijk eens met die T-bo ben meegereden, en to be honest, ik vond 'm oud en fragiel aanvoelen, en dat is iets wat ik apprecieer aan een garage-queen, maar een Porsche zou voor mij NOOIT of te nimmer de rol van garage-queen mogen spelen, eerder de rol van trashbaar dagelijks bruikbaar onverwoestbaar speelgoed, en die rol vervult zo'n oude Turbo niet, zo'n Z06 daarentegen, wel...

Ik nuanceer wel, het karakter van Turbo-motoren ligt mij sowieso niet, ik ben altijd al een atmo-adept geweest, bijgevolg zou de keuze 964RS/Z06 zonder twijfel in het voordeel van de Porsche uitslaan, maar in dit geval is het voor mij zonder twijfel the plastic wedge...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

damn

Comment

• daarnet toch nog eens terug geweest achter een proefrit

niet normaal!!!! da spel da ga 200 alvorens da ge met uw ogen kunt knipperenen remmen!!! precies een anker dat ge uitwerptals er nu iemand met 40K afkomt voor den turbo...dan heb ik morgen een vette in de garage...zeker weten!

Comment

• maar ik wil wel een blauwe...

Comment

• 't gaat niet lang meer duren zo te horen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                      maar ik wil wel een blauwe...
                                      Herspuiten die handel

Comment

't gaat niet lang meer duren zo te horen
                                        ik moet toch zien dat ik van die verhuiswagens af geraak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

deze vind ik ook wel vet , en een pak betere koop, maar als ik wissel wil ik nu wel een echt icoon...

Comment

Working...
                                          X