Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of een GM crate engine in lepelen. 572 (9.6l) cui en 620pk atmo pk's!

Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Da's erover...
      Langsgaan bij Nelson Racing Engines...

Comment

• No replacement for displacement.

Comment

• Sure, maar zou het al niet wringen zijn om zo een blok erin te krijgen?

Comment

• De schoenlepel is al uitgevonden dus ik zie geen probleem.

Comment

• als ik met het budget van een F430 een Z06 moest kopen zou ik volgende veranderingen doen:

- lichtgewicht bbs-velgen met semi-slick baanbanden (weg met de runflats!)
              - volledig nieuw uitlaatsysteem met een klep om ook (redelijk) stil/comfortabel te kunnen rijden
              - ophanging verbeteren
              - recaro's erin (als je dan toch gewicht aan het besparen bent )
              - geoptimaliseerd ram-air inlaatsysteem
              - big bore-kit! (als je dan toch een grote boring hebt ), met bijbehorende pistons
              - race cams
              - kop laten flowen
              - keramische remmen en brembo remblokken

kwa uiterlijk:

- rood of zilver, ik zou niet kunnen kiezen!
              - gele koplampen

zou ik nog budget overhebben?

Comment

• Gatver, die gele is me weer voorbij gestoven...
                Zelfs m'n ma bleef er niet onbewogen bij, en dat wil wat zeggen!

Comment

• Wannes heeft de smaak te pakken

Comment

• Daarstraks in Oostmalle in een Corvette rondrit terechtgekomen

De rondrit zal 70km lang zijn en zal zich een weg banen door de Noorder Kempen.
                    Onderweg rijden we door het centrum van verschillende dorpen, zoals Westmalle,
                    Oostmalle, Wechelderzande, Vlimmeren, langs Beerse, Gierle, Turnhout, Kasterlee,
                    dan keren we terug door Lichtaart, Poederlee, Lille, Wechelderzande, Oostmalle en Zoersel
                    en Zoersel. Van daar uit keren terug naar Houthandel Jorissen in Westmalle.
                    Last edited by Lotuzzz; 20/04/2008, 17:11.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Daarstraks in Oostmalle in een Corvette rondrit terechtgekomen

yep, we zijn even bij de tussenstop goeiedag gaan zeggen .... straks volgen er een paar foto's

Comment

• ZR1 gespot op Nurburgring.

bron; autoblog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Daarstraks in Oostmalle in een Corvette rondrit terechtgekomen

Mooie "VETTE VIPS" op de parking van "Hof ter Rielen" in Kasterlee

Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image

Hoe ze daar terechtkwamen ??? ... awel van de weg hé ... filmpje

De parking stond mooi gevuld met prachtige bolides en weer heel wat bekenden gezien.

Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image

Omdat de Kikkers nog een paar dingen op het programma hadden staan, zijn we weer snel vertrokken na iedereen nog een fijne rit gewenst te hebben
                          Voor meer foto's weet je wat te doen hé, klikken op onderstaande foto

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              vette vette

Antwerpen is't Stad
                              en al de rest is parking!!

Comment

• Beter de standaard achterkant, dit neigt teveel naar Ferrari...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Beter de standaard achterkant, dit neigt teveel naar Ferrari...
                                  echt wel wannabe!

Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                                  als ik met het budget van een F430 een Z06 moest kopen zou ik volgende veranderingen doen:

- lichtgewicht bbs-velgen met semi-slick baanbanden (weg met de runflats!)
                                  - volledig nieuw uitlaatsysteem met een klep om ook (redelijk) stil/comfortabel te kunnen rijden
                                  - ophanging verbeteren
                                  - recaro's erin (als je dan toch gewicht aan het besparen bent )
                                  - geoptimaliseerd ram-air inlaatsysteem
                                  - big bore-kit! (als je dan toch een grote boring hebt ), met bijbehorende pistons
                                  - race cams
                                  - kop laten flowen
                                  - keramische remmen en brembo remblokken

kwa uiterlijk:

- rood of zilver, ik zou niet kunnen kiezen!
                                  - gele koplampen

zou ik nog budget overhebben?
                                  Och, zoveel geld kan je er bijna niet insteken.
                                  Clarkson hemelde in zijn laatste column de Callaway Corvette de hemel in. =>klik

Comment

• Daarstraks nog een gele Z06 gezien.... spontaan de remmen van de koersfiets dichtgetrokken om er 'n fototje van te nemen.

Comment

• Prachtig filmpje over een wagen die ik nog niet kende: de 800 pk Callaway sledgehammer. Een door callaway getunede c4 die 406 km per uur haalt en toch rijdbaar moet zijn op de openbare weg.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik kijk al uit naar de 24 uren van Spa om die ongelofelijk vette, roffelende en vuurspuwende C5-R's en C6-R's in het midden van de nacht te horen passeren

Comment

• Comment

Working...
                                          X