Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik stak hier laatst over in Antwerpen, kwam een sportwagen aan en zag niet welke (hij moest stoppen voor ons ). En toen hij terug vertrok, , was een Z06. Zot geluid, ook al heb ik ze al eerder gehoord, ongelooflijk luid en lekker.
Dat geluid valt toch nog wel mee, stationair klinkt het om kippenvel van te krijgen. Ge hebt beter klinkende 800+pk v8'en maar deze wijkt toch niet echt veel af. Wat verwacht ge anders van een 900 pk v8?
Ik stak hier laatst over in Antwerpen, kwam een sportwagen aan en zag niet welke (hij moest stoppen voor ons ). En toen hij terug vertrok, , was een Z06. Zot geluid, ook al heb ik ze al eerder gehoord, ongelooflijk luid en lekker.
Nee niet van een Belg, de eerste ZR1's worden pas rond april/mei 2009 geleverd in België
Dat geluid valt toch nog wel mee, stationair klinkt het om kippenvel van te krijgen. Ge hebt beter klinkende 800+pk v8'en maar deze wijkt toch niet echt veel af. Wat verwacht ge anders van een 900 pk v8?
True...maar geef mij dan maar 3 a 400PK minder en een lekker geluid
Comment