foto'ke doorgestuurd gekregen van Corvetteboy
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CORVETTE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenfoto'ke doorgestuurd gekregen van Corvetteboy
Ik stak hier laatst over in Antwerpen, kwam een sportwagen aan en zag niet welke (hij moest stoppen voor ons ). En toen hij terug vertrok, , was een Z06. Zot geluid, ook al heb ik ze al eerder gehoord, ongelooflijk luid en lekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat geluid is echt waanzinnig slecht
Wel verschrikkelijk brutaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenI agree, ik vind het ook niet mooi klinken eerlijkgezegd.
Wel verschrikkelijk brutaal.
Dat ding valt gewoon niet te rijden in de eerste 4 versnellingen, dat is gewoon niet leuk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenVan een Belg?
Ik stak hier laatst over in Antwerpen, kwam een sportwagen aan en zag niet welke (hij moest stoppen voor ons ). En toen hij terug vertrok, , was een Z06. Zot geluid, ook al heb ik ze al eerder gehoord, ongelooflijk luid en lekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDat geluid valt toch nog wel mee, stationair klinkt het om kippenvel van te krijgen. Ge hebt beter klinkende 800+pk v8'en maar deze wijkt toch niet echt veel af. Wat verwacht ge anders van een 900 pk v8?
True...maar geef mij dan maar 3 a 400PK minder en een lekker geluid
Comment
-
-
-
Comment