Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ma shit

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

GT-R P800 Switzer vs. Corvette ZR1 met 680 rwhp (+/- 760-770 pk aan de krukas)

Comment

• Tegen een Carrera GT, GT2, GT-R en een CL65 AMG (laatste 2 zijn getuned)

+ YouTube Video
        Last edited by ; 05/05/2010, 13:49.

Comment

• wat een geil apparaat

Comment

• die bak spreekt mij zo hard aan

Comment

• william jij hebt het precies wel voor corvettes he Sinds ik met wannes zijne een 250 km gereden heb ben
              ik ook totaal gesmolten voor deze woeste bak!! Wat zou dat opbrengen als ik een nier zou verkopen ?.
              Pfffff wat een beest zo een vette!! als een 6 al zo hard gaat wat moet die 01 dan niet zijn

Comment

• Gisteren nog kort wat foto's gaan schieten van een maat zijn Z06.

Eerst zag hij er zo uit:

Nu zo:

Comment

• Blauw was mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Blauw was mooier
                    Vind ik ook..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                      william jij hebt het precies wel voor corvettes he Sinds ik met wannes zijne een 250 km gereden heb ben
                      ik ook totaal gesmolten voor deze woeste bak!! Wat zou dat opbrengen als ik een nier zou verkopen ?.
                      Pfffff wat een beest zo een vette!! als een 6 al zo hard gaat wat moet die 01 dan niet zijn
                      ik vind dat gewoon zo zalig brute en eerlijke bakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Blauw was mooier
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                        Vind ik ook..
                        +1...
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik ben ook voorstander van het blauw.

Comment

• moest ik een exclusieve blauwe hebben ..ik zou hem nooit laten wrappen ... het is wel perfect gedaan , ik ben er eens van dicht bij gaan naar kijken omdat ik ook wel zin heb om iets te proberen...

Comment

• Het is een kwestie van smaak, alleen mat wit is voor mij wat minder. Ik zie ze altijd graag blinken.

Comment

• ZR1

Comment

• Yep. Ze zijn er vandaag nog eens gestopt

Comment

• Comment

• Die C5 herinnert me eraan waarom ik het niet zo voor amerikanen heb.

Comment

• Gebeurt even goed met Europeanen hé...
                                        Het probleem is dat dat 'te' betaalbaar is, vergeleken met bv. een 911.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                          Die C5 herinnert me eraan waarom ik het niet zo voor amerikanen heb.
                                          De wagen is een geweze streetracer in de V.S. geweest. Er zit heel wat pk's onder de kap.

Hij mag er gerust zijn

Comment

Working...
                                          X