Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik lees hier in die tekst hierboven alweer de veel gebruikte term "small block" en meteen daarna de cilinderinhoud. Foute informatie zeg ik u! (copyright 50% jos het debiele ei)
de term small block slaat op de cilinderhoek van het blok. Niet de cilinderinhoud.
prachtige informatie.
maar spijtig genoeg moet ik u er op wijzen dat de informatie die hierbovenstaat wel degelijk klopt.
het is een small block, en hij heeft 6.2 of 7.0l motorinhoud.
btw, de hoek van een small block en een big block is allebei 90 degrees.
btw, het verschil tussen een small block en een big block zit hem vooral in het gwicht en de afmetingen.
de cilinders zitten verder uit elkaar, waardoor de boring groter kan zijn dan bij een small block en dus meer cilinderinhoud kan hebben.
Ik eigenlijk ook sinds dat ik er zelf mee heb kunnen rijden. (standaard C6)
Eerlijk gezegd vind ik hem nog altijd niet moeders mooiste, en het interieur is typische amerikaansen brol, maar die prestaties zijn werkelijk ongelofelijk...
Zelfs een c5 heeft al indruk op me gemaakt als passagier. Trage automaat maar amai als je daarmee ne kick down doet =
Comment