Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben dit juweeltje onlangs in een museum tegengekomen. Hiervoor zou een verstandig mens alle rede laten varen en toch eens op de lotto beginnen spelen.
Hiervoor zou een verstandig mens alle rede laten varen en toch eens op de lotto beginnen spelen.
Die hebben abonnementen met domiciliering ...
En zelfs als ge niks wint, dan kunde uw geweten sussen met het feit dat de Lotto een deel van zijn winst aan goeie doelen geeft.
Met zo'n sound maak je toch elke Ferrari, Lambo en Porsche in z'n broek schijten
dit is stationair en laag in toeren mooier, een ferrari of lambo bovenaan in het toerengebied. Ik vind bovenaan toch iets meer hebben dan onderin, klinkt meer alsof de motor echt tot het uiterste gaat. Maar tis vooral een kwestie van voorkeur.
dit is stationair en laag in toeren mooier, een ferrari of lambo bovenaan in het toerengebied. Ik vind bovenaan toch iets meer hebben dan onderin, klinkt meer alsof de motor echt tot het uiterste gaat. Maar tis vooral een kwestie van voorkeur.
Ahja, dat 'geforceerde' gebrul in de hoge toeren van zo'n LSx Corvette motor vind ik fantastisch
ZR1 in dat filmpje is ook erg hard gemod, ook aan de internals vermoed ik anders zou die niet zo klinken.
Hoeveel vermogen hebben de strafste atmosferische Z06'en ongeveer?
Ik zat hier net de kit van Lingenfelter te bekijken, 660 pk en 800 Nm.
Ik vroeg me af of er al iemand dat heeft overtroffen met custom mods?
de ls3 kan je al kant en klaar kopen met 630 paardjes.
7 Corvettes C6 Z06 en een C6 Victory Edition die even lekker wegtrekken.
Aan het begin van de dag waren er ook nog een blauwe ZR1 en een C6 Convertible.
Deze in het filmpje was vorig jaar ook in Spa, dit jaar niet meer toegelaten omdat hij historisch gezien niet meer correct is opgebouwd.
Wat een monster
This time Tachyon Motorsport went to Portugal for the Algarve Historic Festival.Tachyon joined with: the Corvette Grand Sport (Michiel Campagne & David Methl...
Check vanaf 0:57 als hij eens vol accellereert en hoe hij daarna meters terugpakt op de Cobra
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment