Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    Z07? Typfout? Indien niet: ik heb toch niet in een grot geleefd de laatste weken, wat is dat?
    Z07 is de optiecode voor dat pakket met alle ZR1 upgrades, Jan

Eigenlijk zijn al die benamingen zoals Z51, Z28, Z06, ZR1, etc.. codes voor opties. Maar dat is historisch gegroeid naar volwaardige type benamingen.

Comment

• Alle ZR1 upgrades? Uiterlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
        Alle ZR1 upgrades? Dus dat venstertje en zo, op een Z06?
        Behalve dat en de motor.

Geen blauwe accenten ook.

Edit:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hmm, eerste keer dat ik ervan hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Ik zou het niet weten.

Ik vind hem wél mooier dan een ZR1, geen blauwe accenten en dat venstertje in de motorkap had ook niet gemoeten.

Maar dan heb je nog de vraag LS7 vs LS9.. I mean 647 pk en 820 Nm
            Dikke 30.000 EUR duurder, nog 'es, en nauwelijks sneller op circuit (allez, wat is een secondje of 2 op 2,5 minuten). Plus, zie onderschrift.

Comment

• Voor een goeie 11000 dollar dit erop vijzen:

Lingenfelter Performance Engineering was founded in 1973 and is a globally recognized brand in the performance engineering industry offering engine building, engine and chassis tuning components and installation for vehicle owners; component product development; services to manufacturers, aftermarket, and original equipment suppliers; prototype and preparation of product development vehicles.

+- identieke waarden, atmosferisch

Comment

• Z06 met Z07 en CFZ (yum), maar met zilveren koplampkleur (yuk)

Ja, ik wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Dikke 30.000 EUR duurder, nog 'es, en nauwelijks sneller op circuit (allez, wat is een secondje of 2 op 2,5 minuten). Plus, zie onderschrift.
                  Prijsverschil blijft idd immens.

Z07 pakket maakt de Z06 ook een betere daily driver, wegens die adjustable shocks.

Comment

• Prachtige velgen.

Comment

• De zoveelste tribute-edition, deze keer Le Mans.

Wel nog vet.

Comment

• Die dubbele vents vooraan vind ik wel vetter dan bij de Z06:

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Prijsverschil blijft idd immens.

Z07 pakket maakt de Z06 ook een betere daily driver, wegens die adjustable shocks.
                            En 150kg lichter dan een ZR1.

Waar zit dat eigenlijk? Kan toch niet enkel de motor zijn?

Comment

• Dat lijkt me veel ja...
                              Ik heb hier 1608 voor de ZR1 en 80 minder voor de Z06.
                              Wat in principe nog best raar is.

Comment

• Idd. Las in 't artikel dat de zwaardere wielen en banden van de ZR1 worden gecompenseerd door de lichtere remmen. Dus 't zo drivetrain moeten zijn, rest is identiek (bijna)?

Comment

En 150kg lichter dan een ZR1.

Waar zit dat eigenlijk? Kan toch niet enkel de motor zijn?
                                  Curb weight (bron: www.chevrolet.com)

ZR1: 1515 kg
                                  Z06: 1443 kg

Waar haal jij die 150 kg? Dat lijkt me gewoon onmogelijk.. zeker dat het niet 150 pounds (68 kg) is?

Verschillen zijn vooral drivetrain denk ik, en chassis verstevigingen.

Comment

• Hier http://www.corvette-europe.com/pdf/Corvette_en.pdf maar volledig verkeerd gekeken.

Z06 1418kg
                                    ZR1 1528kg

110kg verschil, wtf da's veel

Comment

• A Texas Chevy dealer just accepted the trade-in of a red-on-black $1.6 million Bugatti Veyron for a $100,000 Corvette ZR1. We knew the fiercest of all 'Vettes was a world-beater, but this is ridiculous! Exclusive photos, details below. UPDATE!

he is a wise man

Comment

• Soms vind ik dat dat echt op níks trekt, zo'n Veyron, zoals nu...

Comment

Hier http://www.corvette-europe.com/pdf/Corvette_en.pdf maar volledig verkeerd gekeken.

Z06 1418kg
                                          ZR1 1528kg

110kg verschil, wtf da's veel
                                          Best veel inderdaad.

Hoeveel zit er tussen een GT3 en een GT2?

Comment

Working...
                                          X