Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CORVETTE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Het is moeilijk om een deftig filmpje te vinden waar je dat ongelooflijk gehamer van de Corvette kan horen. In het echt (zoals ik hem al ieder jaar heb gehoord) is die sound echt ongelooflijk machtig! Dat davert gewoon door uw lijf!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHet is moeilijk om een deftig filmpje te vinden waar je dat ongelooflijk gehamer van de Corvette kan horen. In het echt (zoals ik hem al ieder jaar heb gehoord) is die sound echt ongelooflijk machtig! Dat davert gewoon door uw lijf!!
In het deelnemersveld zaten wat 1-reeksen, een paar M3's, GT3's, F430's, Vipers en één Corvette (C5 zelfs als ik me niet vergis).
Die Vipers klinken al absurd 'zwaar' als je dat vergelijkt met de hoogtoerige Europese blokken, maar van die Corvette kwam het haar op m'n armen recht te staan.
En dat was dan vermoedelijk niet eens een GT1.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenHet is gewoon onbeschrijflijk. Ik ben eens aan de afsluiting naar de Belcar (denk ik) gaan kijken op Francorchamps.
In het deelnemersveld zaten wat 1-reeksen, een paar M3's, GT3's, F430's, Vipers en één Corvette (C5 zelfs als ik me niet vergis).
Die Vipers klinken al absurd 'zwaar' als je dat vergelijkt met de hoogtoerige Europese blokken, maar van die Corvette kwam het haar op m'n armen recht te staan.
En dat was dan vermoedelijk niet eens een GT1.
Comment
-
Dit is ongeveer het beste videootje dat ik heb, waar je enigszins de Vette sound deftig kunt horen (dateert al van 2006). Vreemd om te zeggen maar je hoort 'm, tussen de schreeuwerige V12-en, niet altijd voorbij komen, maar je voelt 'm sowieso wel. Alsof de aarde davert, echt beestig!
(als je beetje deftige boxen met bass hebt zou je't op een beetje moeten snappen wat ik bedoel)
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSublieme sound. En wat 'k bij de ZR1 zo knap vind, is dat z'n "koetswerkkleur" niet hoger komt dan de gordellijn -> door de carbon B-zuil, de zwarte A-zuil en de donkere ruiten is dat een soortement "badkuipje met een zwarte koepel op" = iloveit.Alleen dat venstertje in die motorkap met die blauwe accenten begin ik een beetje tacky te vinden
Dan vind ik een Z06 met CFZ en Z07 nog iets lekkerder
Comment
-
Er bestaan genoeg oplossingen, maar 't is allemaal hondsduur. Bij Geiger heb je ruitloze motorkappen voor iets van een 2.500 EUR ongespotenen daarmee ben je ook nog die lelijke blauwe remzadels niet kwijt, natuurlijk. Zo zalig -> bij de Z06 met Z07 pack zijn die in 't donkergrijs.
Comment
-
Onderstaande zou super staan denk ik, maar ik weet niet of ze los te krijgen is:
http://www.prattmillerc6rs.com/gallery1.htm (eerste foto)
Moet ook passen want hier is laatst gepost dat die vanaf nu ook supercharged is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDat zwarte stuk heb je niet nee...
Maar dat andere is toch snel opgelost?
Ofwel doe je iets aan hetgeen onder het ruitje zit, of je steekt een kap van een Z06 die voor een supercharger voorzien is.
Ik denk wel dat dat zal passen...
De motorkap kan je gewoon wisselen van de Z06 Carbon.
The Corvette I tested has two option packages that are integral to the Carbon, namely the Z07 Performance Package and the CFZ Carbon Fiber package, both of which I'll explain in a moment. The Carbon is a limited-edition model (500 to be built) that combines the Z07 and CFZ packages with blue or orange paint, black wheels, side mirrors and headlights, a raised carbon-fiber hood and a leather/suede interior with body-color stitching. The Carbon Package costs $15,705, about two grand more than the Z07 and CFZ packages alone.Body features that make the leap from the ZR1 include black headlamps and rear-view mirrors, body-color door handles, and a rear deck spoiler. The list of added carbon-fiber components includes the ZR1's front air splitter, side sill extensions, and hood (minus the acrylic peek-a-boo window). Two paint jobs will be offered when this limited edition enters production this summer: a low key Supersonic Blue and a flamboyant Inferno Orange. Special stick-on racing number placards (11) are included for dealer or owner installation. Chevy pledges that only 500 Carbon edition Corvettes will be built during the 2011 model year.
Naturally there are interior embellishments. Black and charcoal leather and suede trim is standard. Accent stitching in blue or orange is keyed to the exterior color. The Carbon identification is displayed in a steering wheel emblem, door sill plates, seat headrest embroidery, and on a new engine cover.
Zelfs het interieur (niet kijken naar de stoelen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDik
Wel een flets blauw, eerder. Weinig sportief, in some way.
Dit is nog zo'n typische Corvette flater:
Comment
Comment