Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Die knallen

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Die knallen

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Als ik zo'n ZR1 hoor, ben ik altijd ontgoocheld dat ie niet meer klinkt als de GT1. Ik mis altijd dat rauwe, oorverdovende V8-gedonder van de GT1

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Het is moeilijk om een deftig filmpje te vinden waar je dat ongelooflijk gehamer van de Corvette kan horen. In het echt (zoals ik hem al ieder jaar heb gehoord) is die sound echt ongelooflijk machtig! Dat davert gewoon door uw lijf!!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Die knallen

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        klinkt echt goed bij het schakelen

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Het is moeilijk om een deftig filmpje te vinden waar je dat ongelooflijk gehamer van de Corvette kan horen. In het echt (zoals ik hem al ieder jaar heb gehoord) is die sound echt ongelooflijk machtig! Dat davert gewoon door uw lijf!!
          Het is gewoon onbeschrijflijk. Ik ben eens aan de afsluiting naar de Belcar (denk ik) gaan kijken op Francorchamps.
          In het deelnemersveld zaten wat 1-reeksen, een paar M3's, GT3's, F430's, Vipers en één Corvette (C5 zelfs als ik me niet vergis).
          Die Vipers klinken al absurd 'zwaar' als je dat vergelijkt met de hoogtoerige Europese blokken, maar van die Corvette kwam het haar op m'n armen recht te staan.
          En dat was dan vermoedelijk niet eens een GT1.

          Comment


          • Ik heb een ZR1 éénmaal gehoord aan de Nürburgring en dat klonk toch serieus zwaar en luid. Echt zo'n geluid dat de hele ruimte 'opvult'.

            Die racewagen klinkt echt ongelofelijk, ik moet dat eens irl meemaken.

            Comment


            • Dit is nog steeds één van mijn favoriete filmpjes

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                Het is gewoon onbeschrijflijk. Ik ben eens aan de afsluiting naar de Belcar (denk ik) gaan kijken op Francorchamps.
                In het deelnemersveld zaten wat 1-reeksen, een paar M3's, GT3's, F430's, Vipers en één Corvette (C5 zelfs als ik me niet vergis).
                Die Vipers klinken al absurd 'zwaar' als je dat vergelijkt met de hoogtoerige Europese blokken, maar van die Corvette kwam het haar op m'n armen recht te staan.
                En dat was dan vermoedelijk niet eens een GT1.
                Ik ga al sinds 2003 jaarlijks naar de 24u van Spa. Die Corvettes GT1 24u aan een stuk horen voorbij razen is gewoonweg absurd! Die sound is niet normaal. De andere auto's klinken ook meesterlijk (zeker de Lambo's), daar niet van... maar die Vettes, dat is gewoon een storm van 12 beaufort die voorbij komt. Je kunt het gewoon niet beschrijven. Je voelt het tot in het diepste van je maag!

                Comment


                • Dit is ongeveer het beste videootje dat ik heb, waar je enigszins de Vette sound deftig kunt horen (dateert al van 2006). Vreemd om te zeggen maar je hoort 'm, tussen de schreeuwerige V12-en, niet altijd voorbij komen, maar je voelt 'm sowieso wel. Alsof de aarde davert, echt beestig!

                  (als je beetje deftige boxen met bass hebt zou je't op een beetje moeten snappen wat ik bedoel )

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Dit is nog steeds één van mijn favoriete filmpjes

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Sublieme sound. En wat 'k bij de ZR1 zo knap vind, is dat z'n "koetswerkkleur" niet hoger komt dan de gordellijn -> door de carbon B-zuil, de zwarte A-zuil en de donkere ruiten is dat een soortement "badkuipje met een zwarte koepel op" = iloveit.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Schitterend, die machtige bass! Nothing like it

                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Sublieme sound. En wat 'k bij de ZR1 zo knap vind, is dat z'n "koetswerkkleur" niet hoger komt dan de gordellijn -> door de carbon B-zuil, de zwarte A-zuil en de donkere ruiten is dat een soortement "badkuipje met een zwarte koepel op" = iloveit.
                      Ik ook Alleen dat venstertje in die motorkap met die blauwe accenten begin ik een beetje tacky te vinden

                      Dan vind ik een Z06 met CFZ en Z07 nog iets lekkerder

                      Comment


                      • Tsk tsk tsk, ik bracht die binnen op AW, afgeven. Alhoewel, bij een Z06 heb je no matter what option pack nog altijd niet dat "badkuipje-met-zwart-toupetje-effect", toch?

                        De motorkap en de blauwe accenten op een ZR1 zijn om te kotsen...

                        Comment


                        • Dat zwarte stuk heb je niet nee...
                          Maar dat andere is toch snel opgelost?
                          Ofwel doe je iets aan hetgeen onder het ruitje zit, of je steekt een kap van een Z06 die voor een supercharger voorzien is.
                          Ik denk wel dat dat zal passen...

                          Comment


                          • Er bestaan genoeg oplossingen, maar 't is allemaal hondsduur. Bij Geiger heb je ruitloze motorkappen voor iets van een 2.500 EUR ongespoten en daarmee ben je ook nog die lelijke blauwe remzadels niet kwijt, natuurlijk. Zo zalig -> bij de Z06 met Z07 pack zijn die in 't donkergrijs.

                            Comment


                            • Onderstaande zou super staan denk ik, maar ik weet niet of ze los te krijgen is:

                              http://www.prattmillerc6rs.com/gallery1.htm (eerste foto)

                              Moet ook passen want hier is laatst gepost dat die vanaf nu ook supercharged is.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                Dat zwarte stuk heb je niet nee...
                                Maar dat andere is toch snel opgelost?
                                Ofwel doe je iets aan hetgeen onder het ruitje zit, of je steekt een kap van een Z06 die voor een supercharger voorzien is.
                                Ik denk wel dat dat zal passen...
                                Remmen kan je laten spuiten, maar dat stoort mij niet zo hard.

                                De motorkap kan je gewoon wisselen van de Z06 Carbon.

                                The Corvette I tested has two option packages that are integral to the Carbon, namely the Z07 Performance Package and the CFZ Carbon Fiber package, both of which I'll explain in a moment. The Carbon is a limited-edition model (500 to be built) that combines the Z07 and CFZ packages with blue or orange paint, black wheels, side mirrors and headlights, a raised carbon-fiber hood and a leather/suede interior with body-color stitching. The Carbon Package costs $15,705, about two grand more than the Z07 and CFZ packages alone.
                                Body features that make the leap from the ZR1 include black headlamps and rear-view mirrors, body-color door handles, and a rear deck spoiler. The list of added carbon-fiber components includes the ZR1's front air splitter, side sill extensions, and hood (minus the acrylic peek-a-boo window). Two paint jobs will be offered when this limited edition enters production this summer: a low key Supersonic Blue and a flamboyant Inferno Orange. Special stick-on racing number placards (11) are included for dealer or owner installation. Chevy pledges that only 500 Carbon edition Corvettes will be built during the 2011 model year.

                                Naturally there are interior embellishments. Black and charcoal leather and suede trim is standard. Accent stitching in blue or orange is keyed to the exterior color. The Carbon identification is displayed in a steering wheel emblem, door sill plates, seat headrest embroidery, and on a new engine cover.
                                Z06 Carbon is zo dik

                                Zelfs het interieur (niet kijken naar de stoelen)

                                Comment


                                • Tijd voor nog een beetje dikke 'vettes

                                  2011 Z06 met Z07 en CFZ in het Supersonic blauw (niet zeker van dat laatste, ik en kleuren..)





                                  Comment








                                  • (beetje PCCB-achtig verhaal on track, die remschijven wil je echt niet bekrassen)

                                    Comment


                                    • Dik

                                      Wel een flets blauw, eerder. Weinig sportief, in some way.

                                      Comment


                                      • de ondertussen bijna legendarische LS7



                                        knopjes uit een Opel Astra ofzo



                                        big-ass trunk

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Dik

                                          Wel een flets blauw, eerder. Weinig sportief, in some way.
                                          I concur. Ik zie dat blauw totaal niet graag, 't is niet lelijk maar zoals je zegt veel te 'vlak' en flets van kleur. Inferno orange is veel feller.

                                          Dit is nog zo'n typische Corvette flater:



                                          Comment

                                          Working...
                                          X