Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Atomic orange op een licht smaakloze gemodde Z06

De kakafonie aan kleuren is hier goed zichtbaar.. () en het Inferno orange komt totaal niet over op foto hier..

Comment

• Wit blijft gewoon supervet op een Corvette, imo

Comment

• Atomic orange

Comment

• Lastig om goeie foto's te vinden..

interieur van de Z06 Carbon

Een Grandsport, ook een zalige machine (standaard Coupé met Z06 upgrades)

Comment

• (Jake Edition die atm op SEMA staat)

Spiegels en koplampen

Comment

• Comment

• breeeed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  I concur. Ik zie dat blauw totaal niet graag, 't is niet lelijk maar zoals je zegt veel te 'vlak' en flets van kleur. Inferno orange is veel feller.

Dit is nog zo'n typische Corvette flater:

De flater is?

Comment

• Achterste wielkassen

Comment

(Jake Edition die atm op SEMA staat)

Vind ik superdik, eigenlijk. Had gewoon beter z'n dakstijlen en dak oem gelaten (daar is de badkuipbabbel weer )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                        De flater is?
                        Jij vindt dat gigantisch stuk stof dat het afdekkingszeil van de koffer moet voorstellen niet een beetje misplaatst?

Comment

Jij vindt dat gigantisch stuk stof dat het afdekkingszeil van de koffer moet voorstellen niet een beetje misplaatst?
                          Hoe zou je het anders oplossen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                            Hoe zou je het anders oplossen?
                            Eruit zwieren

Comment

• Lekker gerief hier!
                              Ik vind dit een behoorlijk lekkere combo:

Comment

• Gewone velgen op een zwarte, ook lekker, en deze heeft zijn ruitje dicht geplamuurd denk ik:

Comment

• Zilver en wit zijn de beste kleuren op een ZR1, wil je die blauwe accenten behouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                    Lekker gerief hier!
                                    Ik vind dit een behoorlijk lekkere combo:

Zalig. Ook op een ZR1 is zilver dus botergeil... (zoals op een GT3)

Comment

• Ik zat eens wat rond te snuisteren, dit verwondert me wel sterk:

De hernemingen van 80-120 en 80-150, zal wel te wijten zijn aan de overbrengingsverhoudingen, maar dan nog...
                                      Ik zou verwachten dat zo'n 7.0 zich daar toch wat vlotter doorheen trekt, eigenlijk...
                                      In de juiste versnelling zijn de verschillen uiteraard zo goed als onbestaand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Ik zat eens wat rond te snuisteren, dit verwondert me wel sterk:

De hernemingen van 80-120 en 80-150, zal wel te wijten zijn aan de overbrengingsverhoudingen, maar dan nog...
                                        Ik zou verwachten dat zo'n 7.0 zich daar toch wat vlotter doorheen trekt, eigenlijk...
                                        In de juiste versnelling zijn de verschillen uiteraard zo goed als onbestaand.
                                        Die site klopt langs geen kanten. Zoiets moet je vergelijken op dezelfde dag met dezelfde omstandigheden en dergelijke.

6de versnelling in een Z06 is zuiver om te cruisen.

Dat gezegd zijnde, ik denk dat een Z06 en een R8 V10 ongeveer even snel zijn, zal niet veel inzitten. Behalve dat de beleving in de Corvette veel intenser is

Comment

• Hmmm, I put my money on the Z06. Maar dan moet 'ie wel in de juiste versnelling mogen rijden, en niet in "dezelfde als de R8 V10", want logisch dat 'ie dan in 't nadeel is.

Comment

Working...
                                          X