Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bekijk hier de auto-video over de Corvette ZR1 Autobahn shakedown

IK.
    WIL.
    DAT.

Comment

• Echt dik uiterlijk, op de stickers na. Is dat custom made of van een of andere tuner?

Comment

• Al wat ouder filmpje maar ik blijf Tim Schrick z'n commentaren top vinden

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Al wat ouder filmpje maar ik blijf Tim Schrick z'n commentaren top vinden

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Nice!

Comment

• + YouTube Video

Sublieme klank!!

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video

710 pk / 922 Nm
              Last edited by ; 19/12/2010, 18:44.

Comment

• Pfffff ik ben daar dus echt stapelzot van

+ YouTube Video

Check deze, nice interieur! (aftermarket)

Comment

Pfffff ik ben daar dus echt stapelzot van

+ YouTube Video

Check deze, nice interieur! (aftermarket)
                  Die is wel dik in orde ook!

Comment

• Steps Magazine zkt autoliefhebsters

Dag autoliefhebbers!

Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.

Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden (Porsche, Ferrari, Bugatti, Lamborghini, Corvette...).

Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview.

Misschien vind ik hier een vrouwelijke autoliefhebster die zelf ook een prachtexemplaar in haar garage heeft staan?

Als dat zo is, mag je me snel iets laten weten!

Vriendelijke groetjes, en bedankt!

Elise Vanhecke
                    0485/31 92 72
                    elise_vanhecke@hotmail.com

Comment

• de meeste mensen lezen hier meerdere topics, het begint een beetje eentonig te worden hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elise-steps Bekijk Berichten
                        Dag autoliefhebbers!

Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.

Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden (Porsche, Ferrari, Bugatti, Lamborghini, Corvette...).

Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview.

Misschien vind ik hier een vrouwelijke autoliefhebster die zelf ook een prachtexemplaar in haar garage heeft staan?

Als dat zo is, mag je me snel iets laten weten!

Vriendelijke groetjes, en bedankt!

Elise Vanhecke
                        0485/31 92 72
                        elise_vanhecke@hotmail.com
                        Ik zou zeggen: zet je oproep ook even op het CCCforum.be ... weet dat daar verschillende vrouwelijke corvette-drivers zitten (zeker in het Limburg-gezelschap). MAAR !!!... slechts 1 keer de oproep plaatsen in de topic "gezocht" AUB. Anders ga je dezelfde reactie krijgen als van de forummer hierboven

Nog een vraagje: wat bedoel je met foto en interview op locatie. Als dit bij de mensen thuis is, zal dat nog lukken ... want ik zie de mensen nu niet met dit weer met hun corvette voor het einde van het jaar ergens naar toe rijden

Comment

• Stock

+ YouTube Video

Aan 300+ moet je nog naar 6de schakelen

Comment

Aan 300+ moet je nog naar 6de schakelen
                            Je moet het maar durven dan eventjes met 1 hand rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                              Je moet het maar durven dan eventjes met 1 hand rondrijden
                              Stelt volgens mij niet veel voor. Vergeet niet dat je aan die snelheid ook geholpen wordt door immens veel downforce. Schakelen zelf duurt ook maar een halve seconde ofzo.

Comment

• Comment

• Comment

• Nice! Dat brengt het totaal op 2 in Cybergrey en 2 in Jetstream Blue op Belgisch kenteken! Voor zover ik weet

Comment

• Ik dacht dat dit nog maar de derde was voor België :p

Toevalig foto's van?

Comment

• Ik heb van 2 andere nog foto's, maar staan nergens online. 1 blauwe en 1 grijze zitten in het Hasseltse, beide eigenaren ken ik persoonlijk goed.

Dan nog een blauwe in Antwerpen en dan deze die in Knokke gespot is.

Comment

Working...
                                        X