Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    bij buga in geel stonden er 10 dagen geleden nog 3 ZR1 corvette's

    twee verkocht ( wit en grijs ) en nog eentje te koop ( zwarte ) ...
    ik blijf het veel verschil in geld vinden met de Z06 voor wat je in de plaats krijgt ... als ik aan de mijne nog 10K kosten doe dan kan die ZR1 inpakken ...
    en voor het speciale interieur moet ik ook niet wisselen ... op een draaiknopje op de middenconsole en een andere inscriptie op de zetel na is er niks anders te beleven ... ( dat namaakleer op de deuren en het dash vergeet ik even want dat trekt toch op geene zak ... )
    carbon remmen + magnetic ride + LS9 motor + veel meer carbon overal

    ik denk dat je rapper aan 10k zit hoor

    maar inderdaad, de ZR1 is een dure Corvette, maar op mobile.de gaan ze al onder de 100k

    Comment


    • ik bedoel niet dat die stukken geen 10K waard zijn .. wel dat als ik als ik nog eens10K kosten doe aan de mijne dat ik zo een ZR1 (incl die stukken ) gewoon achter laat !

      Comment


      • Die Corvette gisteren in American Hot Rod.

        Meer dan 1500pk,roadlegal.

        Deze dus: http://lyndawilloughby.com/63CorvetteAHR.html



        .

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          ik bedoel niet dat die stukken geen 10K waard zijn .. wel dat als ik als ik nog eens10K kosten doe aan de mijne dat ik zo een ZR1 (incl die stukken ) gewoon achter laat !
          Da's toch vaak zo, dat je met aftermarket onderdelen ten bedrage van het prijsverschil tussen twee versies van een model, de "mindere" versie sneller kan maken dan de "meerdere" versie? Constructeurs nemen dikke winst daarop, en aftermarket producenten moeten leven van die marge. Een 325d is met minder geld dan het verschil in prijs tov een 330d, ook sneller dan die 330d.

          Er zijn natuurlijk wel veel mensen die liever iets rechtstreeks van het schap kopen. bijvoorbeeld jouw remmen, daar geraak je al niet zo lekker mee door de keuring denk ik. Alleen dat al zou voor mij een reden zijn om o.a. die ZR1 te verkiezen (al kost de ZR1 wel een beteke méér dan enkel maar de meerprijs van jouw aftermarket remmen).

          En sowieso: met z'n grote motor is die Z06 altijd sneller te maken dan de ZR1. De snelste Vettes (met 1.200pk en meer) zijn er altijd op basis van het blok van de Z06.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            ik bedoel niet dat die stukken geen 10K waard zijn .. wel dat als ik als ik nog eens10K kosten doe aan de mijne dat ik zo een ZR1 (incl die stukken ) gewoon achter laat !
            Op die manier, ja inderdaad. Maar dat is bijna altijd zo. Maar om aan 640-650 pk te geraken en over de 800 Nm moet je al redelijk wat gaan veranderen, en de Z06 is vooral een atmo powerplant. Hennessey, Lingenfelter, enz hebben kits die tot dik in de 600 pk gaan zuiver atmosferisch Alleen het motorische werk zit je rond de 10k.

            Lingenfelter Performance Engineering was founded in 1973 and is a globally recognized brand in the performance engineering industry offering engine building, engine and chassis tuning components and installation for vehicle owners; component product development; services to manufacturers, aftermarket, and original equipment suppliers; prototype and preparation of product development vehicles.


            De versnellingsbak van de Z06 is ook nog de 5+1, terwijl de ZR1 6 volwaardige versnellingen heeft en een extreem sterk koppeling.

            Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            En sowieso: met z'n grote motor is die Z06 altijd sneller te maken dan de ZR1. De snelste Vettes (met 1.200pk en meer) zijn er altijd op basis van het blok van de Z06.
            Eigenlijk is de LS9 sterker hoor.
            Last edited by ; 03/02/2011, 18:49.

            Comment


            • + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Last edited by ; 07/02/2011, 19:43.

              Comment


              • Damn, wat een zalige package.

                Moet vliegen. Automaat erin vind ik hier nog goed passen eigenlijk, de GS is een goede cruiser/GT.

                Comment


                • + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  Als die cutouts opengaan

                  Comment


                  • 2 leuke filmpjes

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                    • + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      Ooit heb ik een Z06. Mensenlief wat een brutaal ding

                      Comment


                      • + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        1:54 (uitlaat Corvette)

                        4de versnelling in de Z06

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                          1:54 (uitlaat Corvette)

                          4de versnelling in de Z06
                          Tof filmpje!

                          Comment


                          • Elke corvette-liefhebber was vorige zondag in Uden (Nl)... foto's en verslag kan je zien door op onderstaande foto te klikken.

                            Comment


                            • + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                              • verbeterd interieur (nogmaals), nieuwe velgen, paar nieuwe opties, enz



                                laatste jaar van de C6 trouwens..

                                Comment


                                • interieur is wel nice nu.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    verbeterd interieur (nogmaals), nieuwe velgen, paar nieuwe opties, enz



                                    laatste jaar van de C6 trouwens..
                                    Veel beter!

                                    Comment


                                    • + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                      vanaf 4:00: Porsche GT2 RS vs. ZR1, dragrace in een rechte lijn.

                                      Ik had eigenlijk gedacht dat de Porsche iets sneller ging zijn (gezien de betere 0-300 tijd). Aan de andere kant vertrekt men niet uit stilstand maar uit een 'rolling start' (Corvette start in 2de denk ik) dus tractie is geen probleem meer.

                                      Ferm!

                                      Comment


                                      • Ik had iets anders verwacht, eerlijk gezegd.
                                        Hoe die ZR1 door z'n versnellingen sleurt, ziek...

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Ik had iets anders verwacht, eerlijk gezegd.
                                          Hoe die ZR1 door z'n versnellingen sleurt, ziek...
                                          Die powerband is zo zalig. Je moet er eens opletten wat voor macht dat blok al heeft onderin, die begint in 2de ergens bij 2000-2500 rpm te trekken en wint nog!
                                          Last edited by ; 14/05/2011, 14:36.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X