Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    bij buga in geel stonden er 10 dagen geleden nog 3 ZR1 corvette's

twee verkocht ( wit en grijs ) en nog eentje te koop ( zwarte ) ...
    ik blijf het veel verschil in geld vinden met de Z06 voor wat je in de plaats krijgt ... als ik aan de mijne nog 10K kosten doe dan kan die ZR1 inpakken ...
    en voor het speciale interieur moet ik ook niet wisselen ... op een draaiknopje op de middenconsole en een andere inscriptie op de zetel na is er niks anders te beleven ... ( dat namaakleer op de deuren en het dash vergeet ik even want dat trekt toch op geene zak ... )
    Nog een andere van Buga staat bij ons in de showroom... Ook een zwarte.

Comment

• Comment

• Wow die vind ik lekker !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
          Schitterend!

Comment

Deze is gewoon perfect!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
              Deze is gewoon perfect!!!
              spijtig dat deze kar met die specs enkel maar door knokke mag cruisen ....

Comment

• En een Corvette is nu écht geen Knokke materiaal ..

Comment

• Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

there can be only one!!!

Comment

• Haha, vet!

Comment

• LOL

Die dragqueenomelet stond volgens mij in eco-modus! 12.5sec voor de quarter mile is écht wel een pak te traag voor dat ding.

Comment

• Check out the view from the driver's seat as the 2012 Corvette ZR1 makes its way around the famed Nürburgring. Corvette engineer Jim Mero recorded a blisteringly fast lap time of 7:19.63 behind the wheel. Let's find out how that stacks up against the competition?

Paar tweaks voor 2012 en dezelfde bandjes als een Porsche GTx

Een echt luidruchtige competente macho.

Comment

Van C.V?

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ogen dicht en je waant je in de jaren 60-70..

Comment

• Nu wil ik dat

Comment

• c6

hopelijk wordt de volgende generatie weer zo een succes

Comment

• Ik hoop het ook. Sinds de C6 is de Corvette echt een geniale auto geworden, nog steeds zeer macho en stoer maar nu ook echt competent. (zie Ring tijd ZR1 bijvoorbeeld)

Ben eens benieuwd wat de Z06 modeljaar 2012 haalt op de Ring, ik gok op 7:40 zoiets.

Comment

• C6 is op de stingray na ook wel de mooiste. IMO

Comment

• C4 ZR-1 (met streepje )

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

LT5 blok is eigenlijk vrij on-Corvette (32-kleppen, DOHC, Lotus tuned) en dat hoor je ook. Klinkt veel Europeser.

Comment

• De eerste generatie is ook nog wel mooi, maar is niet echt meer te vergelijken met een nieuwe

Comment

• + YouTube Video

Schitterende gemodificeerde C5 Z06, heerlijk hoe hij de stock looks behouden heeft. Beetje jammer van de muziek in het filmpje.

Wanneer hij warm start op 2:14 ongeveer: fak

Comment

Working...
                                          X