Tot welke snelheid trekt dat spel in 1ste versnelling?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CORVETTE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenTot welke snelheid trekt dat spel in 1ste versnelling?
Echt maf, maar dit is nog ietsje straffer:
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
Z06 doet ook juist 102-103 in 1ste, maar die heeft dan ook een close ratio 5+1 bak. Een ZR1 heeft geen overdrive, dus v-max wordt behaald in 6de. 330 kmh is trouwens de begrensde snelheid, zonder begrenzer is +/- 350 mogelijk. (maar ze waren niet 'zeker' omtrent de stabiliteit )
Bij de C5 Z06 had je nog een veel extremere 5+1 bak. Die knalde in zijn begrenzer aan 270-280 in 5de. Gewoon te korte 5de. Ik heb een kleine fetish hoe dat model van 4de naar 5de schakelt, zo heerlijk kort
Edit: was trouwens één van de eerste sportkarren met een OEM full titanium uitlaat.
Comment
-
C5 Z06.
+ YouTube Video
Bergaf zou die 6de misschien nog een nut hebben, maar anders kan je daar niet veel mee doen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEdit: was trouwens één van de eerste sportkarren met een OEM full titanium uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDe mclaren F1 had dat ook al.
dag geezer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenER STAAT TOCH OOK 1 VAN DE EERSTE !!!
dag geezer.
maar misschien zijn er ondertussen niet zoveel gemaakt
Goedenavond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDe mclaren F1 had dat ook al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Ik ga dat toch even moeten quoten. Fak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
WOW2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenStel dat ze daar een dsg in steken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk kom de laatste tijd in Heusden-Zolder regelmatig een ZR1 tegen (op garageplaten) - man dat ding heeft stance...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenStel dat ze daar een dsg in steken...
Comment
-
Comment