Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Stel dat ze daar een dsg in steken...
    Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Dan staat hij zeker vaak in panne
    + weg betrokkenheid, uitdaging, sfeer en plezier

DSG hoort thuis in TDI's, de TTRS/RS3 en de GT-R. En de 997 turbo II. Niet in een ZR1.

Comment

En AWD plus launch control

Maar nee, dan zou het geen Corvette zijn. Zie hoe wild die nu is.

Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
      2012 Corvette ZO6 op Michelin Pilot Sport Cup banden
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Schitterend! Het 2012 model (laatste jaar) zal ook het beste zijn
      Last edited by ; 02/08/2011, 08:23.

Comment

Die handbak is toch net dé troef van een Corvette, vergeleken met modellen waar dat al niet meer op te krijgen is (458, Turbo S, GT-R, ...)?
        Des te indrukwekkender dat dit even snel is met een concept dat, zo heb ik de indruk, door de Europese sportwagenbouwers stilaan als achterhaald wordt beschouwd.
        Ik vind het fantastisch...

Comment

• C6 generatie is de beste ooit. Ik ben benieuwd naar de C7 binnen een paar jaar.

Comment

• Je zou denken dat het zoiets moet worden.

Chevrolet delivers a futuristic vision of technology and design with the 50th Anniversary Corvette Stingray Concept. A version of the model was first shown at the 2009 Chicago Auto Show and stars as "Sideswipe" in Transformers: Revenge of the Fallen. The Corvette Stingray Concept represents both the iconic legacy and an exciting future for Corvette. The Corvette Stingray Concept was developed as an internal design challenge to combine classic Corvette cues with surprisingly high-tech features, modern materials, and a striking new appearance. The car is well-appointed with a clamshell hood, scissor-style doors, ergonomic seats, rear-view camera with night vision enhancement, and a high performance hybrid drive. Interactive touch controls allow the driver to customize the power and efficiency of his or her ride and share it with friends via the in-car camera system and advanced telemetrics.

Comment

• Als we transformers mogen geloven toch

Comment

• geschiftheid

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oh my god .

Comment

• Zoveel te meer jij hier post William Blake zoveel te meer ik ZR1-minded word , en dat er hier eentje in de buurt rondrijd doet er ook geen goed aan . Wat een auto !

Comment

• Ik hou van relschoppende karren

En daar past zo'n Z06 perfect in

Om van een ZR1 nog maar te zwijgen

Comment

• Relschoppende karren, schitterende verwoording

Comment

• Showing off met je Corvette ZR1 going fout

+ YouTube Video

Comment

• Comment

• Zag het ook al op facebook

Comment

• + YouTube Video

2:06

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  C6 generatie is de beste ooit. Ik ben benieuwd naar de C7 binnen een paar jaar.
                                  Kwam die niet uit in 2013?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    2:06
                                    U-hu als je dat zo ziet, zo'n ZR1, verdorie ik zou last hebben om dat niét te nemen vergeleken met de gangbare supersporters van (doorgaans) 'n pak meer geld.

(tot je 't interieur van die auto ziet, tenminste)

Benieuwd hoe heet de middentunnel wordt van zo'n pumped up ZR1 bij hard trackgebruik.

Comment

• Ik denk dan altijd, voor het geld dat je overhoudt kan je al leuke dingen doen in het interieur..

Comment

• Kunnen, maar zou je? Ik alvast niet. Tenzij misschien één (of 2?) goeie zetels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          U-hu als je dat zo ziet, zo'n ZR1, verdorie ik zou last hebben om dat niét te nemen vergeleken met de gangbare supersporters van (doorgaans) 'n pak meer geld.

(tot je 't interieur van die auto ziet, tenminste)

Benieuwd hoe heet de middentunnel wordt van zo'n pumped up ZR1 bij hard trackgebruik.
                                          Corvette is echt geen luxe wagen al kan je echt wel veel comfy opties krijgen die het leven aan boord wat aangenamer maken.

Interieur valt best mee. Ik zou een deftig stuur steken, wat carbon en 2 deftige stoelen.

Comment

Working...
                                          X