Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In Leuven staat 'altijd' een zwarte C6 geparkeerd niet ver van m'n kot .. deze week stond ie er niet, maar er stond wel een Cabrio
ik denk de opvolger van die stingray's hierboven .. ik gok op een '70-jaren model
hij was wel ont-zet-tend vuil
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
In Leuven staat 'altijd' een zwarte C6 geparkeerd niet ver van m'n kot .. deze week stond ie er niet, maar er stond wel een Cabrio
ik denk de opvolger van die stingray's hierboven .. ik gok op een '70-jaren model
hij was wel ont-zet-tend vuil
Als ge kunt, pakt dan eens een fotoke voor karin? En voor froggy natuurlijk...
Ik moet wat lief zijn tegen die gast, anders post em hier monsters en lelijke velgen.
Alleen jammer van die gele zijn gat. Vind dat een beetje té.
Maar eigenlijk heb ik het niet zo voor die racemonster opgedoefde wagens en apprecieer ik een Corvette'tje het meest op de baan, met een Corvette liefhebber aan het stuur die een beetje geld spendeert aan mooie velgjes en misschien een klein beetje bijkomend schoon.
Corvette is voor mij van nature al zo klassevol en elegant, dat echte aanpassingen voor mij absoluut niet hoeven.
Comment