Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Nice pics Lotuzzz en takke!

Mocht ik daar ooit eens mee kunnen rijden... *droomt*

Comment

Inschrijven bij corvette europe voor nieuwsbrief, dan krijg je details van de events en kan je je inschrijven .. Doe je voor als een koper en ze neme je mee

Kzou het zeker doen , zo een z06 is een beest was nu de 3de keer dat ik mee mocht echt vet. Het geluid en de kracht van die 7.0 V8 denk ik dat het is ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
          Inschrijven bij corvette europe voor nieuwsbrief, dan krijg je details van de events en kan je je inschrijven .. Doe je voor als een koper en ze neme je mee

Kzou het zeker doen , zo een z06 is een beest was nu de 3de keer dat ik mee mocht echt vet. Het geluid en de kracht van die 7.0 V8 denk ik dat het is ..
          Zal daar eens een kijkje nemen. Thnx.

Comment

Prachtige oude Corvettes gevonden...

Bron

Comment

Bron

Comment

Bron

Comment

Nog een knappe C1...

Bron

Comment

Die dingen zijn gewoon , er valt niet meer over te zeggen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                      Die dingen zijn gewoon , er valt niet meer over te zeggen...
                      Vind ik ook. Ik mis Arizona... Daar kwam ik er zo vaak tegen.

Comment

Goh ja, daar moet ik ook nog ooit eens op reis gaan... De complete VS zijn eigenlijk zot qua natuur e.d.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Goh ja, daar moet ik ook nog ooit eens op reis gaan... De complete VS zijn eigenlijk zot qua natuur e.d.
                          Voor oldtimers en oude bakken (mijn voorkeur), ga je best naar Arizona/Utah/Colorado/New Mexico. Corvette handelaars vind je daar trouwens met hopen langs de baan.

Wil je de nieuwe klassebakken zien, ga je beter naar California of Florida.

Comment

Gisteren hebben we de snuit van de wagen richting Overpelt en Diest gezet We hebben een stukje meegereden met de zoektocht van de NPCC (New Paddock Corvette Club)

We werden thuis afgehaald door CCC-er Gerdaa42

Omdat we niet de hele rit konden meedoen, zijn we naar de tussenstop bij DFW in Overpelt gereden Onderweg werden er al gevleugelde paarden gesignaleerd

Comment

Bij DFW (Deals for Wheels) te Overpelt heerste al een Opendeurdagsfeer Goeie voorbereiding voor volgend weekend

Comment

Bij DFW werden we opgewacht door een aantal CCC'ers die speciaal op ons zijn blijven wachten Samen hebben we het tweede deel van de puzzeltocht meegereden.

En als je pech hebt, is het natuurlijk prachtig om te zien dat iedereen een handje meehelpt : "that's the spirit'.

Comment

Snake reed de colomme voor; en zorgde dat iedereen kon aansluiten zodat we gezamenlijk aan het eindpunt arriveerden

Comment

Iedereen had genoten van de puzzelrit en van al de aandacht van andere wegbestuurders en voetgangers onderweg De parking was weer gevuld met mooie prachtige wagens

Comment

Reclame voor Corvette Fame 7 en 8 juli Valkenburg

De rest van de foto's kan je hier bekijken.

Comment

Heb gisteravond in Lichtaart en Olen twee C2's gezien... die waren waarschijnlijk terug op weg naar huis
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten

De rest van de foto's kan je hier bekijken.

Gij kent toevallig geen Brugse eigenaar van een rode stingray convertible (C2)? Echt mijn lievelingswagen onder de oldtimers.

Comment

Working...
                                          X