Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CORVETTE Lovers
Collapse
X
-
Inschrijven bij corvette europe voor nieuwsbrief, dan krijg je details van de events en kan je je inschrijven .. Doe je voor als een koper en ze neme je mee
Kzou het zeker doen , zo een z06 is een beest was nu de 3de keer dat ik mee mocht echt vet. Het geluid en de kracht van die 7.0 V8 denk ik dat het is ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenInschrijven bij corvette europe voor nieuwsbrief, dan krijg je details van de events en kan je je inschrijven .. Doe je voor als een koper en ze neme je mee
Kzou het zeker doen , zo een z06 is een beest was nu de 3de keer dat ik mee mocht echt vet. Het geluid en de kracht van die 7.0 V8 denk ik dat het is ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie dingen zijn gewoon , er valt niet meer over te zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenGoh ja, daar moet ik ook nog ooit eens op reis gaan... De complete VS zijn eigenlijk zot qua natuur e.d.
Wil je de nieuwe klassebakken zien, ga je beter naar California of Florida.
Comment
-
Gisteren hebben we de snuit van de wagen richting Overpelt en Diest gezet We hebben een stukje meegereden met de zoektocht van de NPCC (New Paddock Corvette Club)
We werden thuis afgehaald door CCC-er Gerdaa42
Omdat we niet de hele rit konden meedoen, zijn we naar de tussenstop bij DFW in Overpelt gereden Onderweg werden er al gevleugelde paarden gesignaleerd
Comment
-
Heb gisteravond in Lichtaart en Olen twee C2's gezien... die waren waarschijnlijk terug op weg naar huis
Comment
Comment