Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SPYKER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSpijtig dat ik deze niet in HR kan vinden
Ik doe regelmatig fotografische opdrachtjes voor Spyker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWil je hem? Dat is mijn foto
Ik doe regelmatig fotografische opdrachtjes voor Spyker
Ik was die foto tegengekomen op je fotostream, vond die echt geweldig. Indien ik in de loop van de week eens tijd had ging ik op zoek gaan naar contact gegevens van de fotograaf in kwestie.
Hoe vond je de C8 Aileron irl?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZo se
Victor Muller heeft samen met de designers veel tijd gestoken in het ontwerpen van de bovenkant, heeft hij me persoonlijk verteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOoch zaaaalig, jij zit hier ook op het forum.
Ik was die foto tegengekomen op je fotostream, vond die echt geweldig. Indien ik in de loop van de week eens tijd had ging ik op zoek gaan naar contact gegevens van de fotograaf in kwestie.
Hoe vond je de C8 Aileron irl?
Het grijs op die foto is imo maar redelijk saai. Ik heb ondertussen in de UK al een fotoshoot gedaan met een witte en die vind ik veel mooier. Die rode heb ik normaal binnekort voor de lens.
Hier nog een fototje van de witte:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZalig ding. Heb ook een co-drive gekregen toen, was er leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIs de C8 eigelijk een dynamische wagen of eerder steriel?
En de foto's nog:
Comment
Comment