Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SPYKER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spyker heeft opnieuw een bod gedaan op Saab. Andere bieders zijn Genii investment, Merbanco & AWMS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aileron Bekijk Berichten
      Dat dacht ik dus al.. jammer! Hun website ziet er ook nogal.. verlopen uit. Heeft iemand foto's en/of een VIN van de Spyker die ze wel hebben? Zou mooi zijn.

Ongelukkiglijk.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Ongelukkiglijk.
          Was zeker die kerel die op weg was naar het autosalon?

Comment

• Jep .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Was zeker die kerel die op weg was naar het autosalon?
              Idd. Verder n/o tegenover hem natuurlijk. Is wel een sympathieke kerel.

Wagen is achteraf ook volledig hersteld.

Comment

• Spyker Saab Automobiles!!!!!

saab deal (3).jpg

Comment

Spyker Saab Automobiles!!!!!

[ATTACH]69922[/ATTACH]
                  Ik heb zo de indruk dat die Saab Spyker deal weinig goeds zal meebrengen en mss wel uit zal draaien op een voorzienbaar fiasco.

Versta mij niet verkeerd : Spyker bouwt zeer mooie autos maar alleen een beetje te weinig. En gezien ze nog geen enkele euro verdiend hebben (understatement) hoe gaan ze dat dan doen met SAAB dat 30 keer groter is en nog iets complexer zal zijn op gebied van organisatie etc.

De toekomst zal het wel vertellen.

Ik meende ook vernomen te hebben dat de europese instellingen nog de goedkeuring moeten geven en dat Spyker op zoek is naar 300mio eur!!!

Ben curieus eigenlijk.

Ofwel gaat dienen Hollanders gigantisch op zijn bakkes terechtkomen ofwel is diene gast binnen een paar jaar multimiljonair/miljardair

Comment

• Wees gerust, hij is al mulitmiljonair

Comment

• Er staat een artikel in de nieuwe Autovisie over Victor Muller en z'n visie op de Saab-overname. Heeft naar eigen zeggen 3 jaar nodig om de boel terug op de kaart te zetten
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Er staat een artikel in de nieuwe Autovisie over Victor Muller en z'n visie op de Saab-overname. Heeft naar eigen zeggen 3 jaar nodig om de boel terug op de kaart te zetten
                        Hoeveel jaar denkt hij nog nodig te hebben om Spyker levensvatbaar of anders gezegd "op de kaart te zetten"???

Ik ben daar hoegenaamd niet zeker van.

Maar verdomd het blijven beestig mooie bakken die Spykers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hiscoxke Bekijk Berichten
                          Ik heb zo de indruk dat die Saab Spyker deal weinig goeds zal meebrengen en mss wel uit zal draaien op een voorzienbaar fiasco.

Versta mij niet verkeerd : Spyker bouwt zeer mooie autos maar alleen een beetje te weinig. En gezien ze nog geen enkele euro verdiend hebben (understatement) hoe gaan ze dat dan doen met SAAB dat 30 keer groter is en nog iets complexer zal zijn op gebied van organisatie etc.

De toekomst zal het wel vertellen.

Ik meende ook vernomen te hebben dat de europese instellingen nog de goedkeuring moeten geven en dat Spyker op zoek is naar 300mio eur!!!

Ben curieus eigenlijk.

Ofwel gaat dienen Hollanders gigantisch op zijn bakkes terechtkomen ofwel is diene gast binnen een paar jaar multimiljonair/miljardair
                          Je moet het niet zien als het kleine Spyker die het grote Saab overneemt. Spyker Cars nv is eigenlijk een investeringsvehikel. Er zitten een paar grote Nederlandse geldschieters achter de plannen van Muller om Saab te kopen. Plus het management van Saab blijft volledig behouden, dus de organisatie van Saab blijft in hun eigen handen. Daarbij komt dat er al een volledig uitontwikkelde Saab 9-5 (door saab ontworpen ipv een ge-rebadgd Opel product) klaar staat!

Als laatste zal GM nog jaren verbonden zijn met Spyker, zij gaan de 9-4x leveren, aandrijflijn etc.

Door de 'perfecte storm' in de auto wereld is het mogelijk geworden dat Spyker cars Saab voor heel klein bedrag (cash) heeft kunnen kopen, de rest wordt betaald dmv een aandeel wat in feite een achtergestelde lening is omdat daar alleen dividend over hoeft betaald te worden als Spyker Saab automobiles winst maakt.

De deal gaat alleen door als de lening van de europese investeringsbank doorgaat, boze tongen beweren dat dit geld voor Spyker zelf gebruikt zal worden: niet waar. De EIB en de zweedse overheid die garant staat, zullen nauwlettend kijken waar dat geld aan besteed wordt.

Nu is het wel zo dat Spyker zeker voordeel heeft van deze deal: vele productiekosten worden nu besteed aan derden (denk aan windtunneltesten, crashtest etc). Spyker Saab heeft nu zeggenschap gekregen over een van de efficientste fabrieken ter wereld: die van Saab in Trolhättan. En daar kunnen ze nu hun productiekosten besteden: het geld blijft dus in hetzelfde bedrijf.
                          Last edited by ; 30/01/2010, 17:50.

Comment

• Eind april komt de eerste aileron in Engeland de fabriek (CPP)uit rijden

Comment

Eind april komt de eerste aileron in Engeland de fabriek (CPP)uit rijden
                              den uwe dus,
                              nice!!!

Comment

• Ofwel heb ik scheef gezien, maar volgens mij staat er eentje in de toonzaal bij Saab Baltic Motors in Zwijnaarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                  Ofwel heb ik scheef gezien, maar volgens mij staat er eentje in de toonzaal bij Saab Baltic Motors in Zwijnaarde.
                                  Klopt, een zilveren. Die staat nu nog te koop bij DCT belgium.

Hier is een witte aileron gespot in Monaco!

Comment

• reclame aan het maken zeker, met die audi van spyker ervoor.

Comment

• Wat een schitterende wagen de Aileron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        reclame aan het maken zeker, met die audi van spyker ervoor.
                                        Opname van een promofilm

Comment

• Daarnet op school:

Ook nog een LM85 Laviolette (wat een zalig ding! ) maar daar jammergenoeg niet direct een foto van.

Comment

Working...
                                          X