Spyker heeft opnieuw een bod gedaan op Saab. Andere bieders zijn Genii investment, Merbanco & AWMS
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SPYKER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aileron Bekijk BerichtenDat dacht ik dus al.. jammer! Hun website ziet er ook nogal.. verlopen uit. Heeft iemand foto's en/of een VIN van de Spyker die ze wel hebben? Zou mooi zijn.
Ongelukkiglijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Ongelukkiglijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWas zeker die kerel die op weg was naar het autosalon?
Wagen is achteraf ook volledig hersteld.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aileron Bekijk BerichtenSpyker Saab Automobiles!!!!!
[ATTACH]69922[/ATTACH]
Versta mij niet verkeerd : Spyker bouwt zeer mooie autos maar alleen een beetje te weinig. En gezien ze nog geen enkele euro verdiend hebben (understatement) hoe gaan ze dat dan doen met SAAB dat 30 keer groter is en nog iets complexer zal zijn op gebied van organisatie etc.
De toekomst zal het wel vertellen.
Ik meende ook vernomen te hebben dat de europese instellingen nog de goedkeuring moeten geven en dat Spyker op zoek is naar 300mio eur!!!
Ben curieus eigenlijk.
Ofwel gaat dienen Hollanders gigantisch op zijn bakkes terechtkomen ofwel is diene gast binnen een paar jaar multimiljonair/miljardair
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEr staat een artikel in de nieuwe Autovisie over Victor Muller en z'n visie op de Saab-overname. Heeft naar eigen zeggen 3 jaar nodig om de boel terug op de kaart te zetten
Ik ben daar hoegenaamd niet zeker van.
Maar verdomd het blijven beestig mooie bakken die Spykers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hiscoxke Bekijk BerichtenIk heb zo de indruk dat die Saab Spyker deal weinig goeds zal meebrengen en mss wel uit zal draaien op een voorzienbaar fiasco.
Versta mij niet verkeerd : Spyker bouwt zeer mooie autos maar alleen een beetje te weinig. En gezien ze nog geen enkele euro verdiend hebben (understatement) hoe gaan ze dat dan doen met SAAB dat 30 keer groter is en nog iets complexer zal zijn op gebied van organisatie etc.
De toekomst zal het wel vertellen.
Ik meende ook vernomen te hebben dat de europese instellingen nog de goedkeuring moeten geven en dat Spyker op zoek is naar 300mio eur!!!
Ben curieus eigenlijk.
Ofwel gaat dienen Hollanders gigantisch op zijn bakkes terechtkomen ofwel is diene gast binnen een paar jaar multimiljonair/miljardair
Als laatste zal GM nog jaren verbonden zijn met Spyker, zij gaan de 9-4x leveren, aandrijflijn etc.
Door de 'perfecte storm' in de auto wereld is het mogelijk geworden dat Spyker cars Saab voor heel klein bedrag (cash) heeft kunnen kopen, de rest wordt betaald dmv een aandeel wat in feite een achtergestelde lening is omdat daar alleen dividend over hoeft betaald te worden als Spyker Saab automobiles winst maakt.
De deal gaat alleen door als de lening van de europese investeringsbank doorgaat, boze tongen beweren dat dit geld voor Spyker zelf gebruikt zal worden: niet waar. De EIB en de zweedse overheid die garant staat, zullen nauwlettend kijken waar dat geld aan besteed wordt.
Nu is het wel zo dat Spyker zeker voordeel heeft van deze deal: vele productiekosten worden nu besteed aan derden (denk aan windtunneltesten, crashtest etc). Spyker Saab heeft nu zeggenschap gekregen over een van de efficientste fabrieken ter wereld: die van Saab in Trolhättan. En daar kunnen ze nu hun productiekosten besteden: het geld blijft dus in hetzelfde bedrijf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aileron Bekijk BerichtenEind april komt de eerste aileron in Engeland de fabriek (CPP)uit rijden
nice!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenOfwel heb ik scheef gezien, maar volgens mij staat er eentje in de toonzaal bij Saab Baltic Motors in Zwijnaarde.
Hier is een witte aileron gespot in Monaco!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenreclame aan het maken zeker, met die audi van spyker ervoor.
Comment
Comment