Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SPYKER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
    Daarnet op school:

Ook nog een LM85 Laviolette (wat een zalig ding! ) maar daar jammergenoeg niet direct een foto van.
    Nog interessante nieuwtjes gehoord bij de IVA? Ik had de foto's van het klei model van de D8 gezien, staat ook op autoweek. En auto #258 wordt nu gebouwd. Nog meer andere feitjes?
    Ik hoor het graag!
    Addendum: de LM85 kun je terug zien op autogespot.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aileron Bekijk Berichten
      Nog interessante nieuwtjes gehoord bij de IVA? Ik had de foto's van het klei model van de D8 gezien, staat ook op autoweek. En auto #258 wordt nu gebouwd. Nog meer andere feitjes?
      Ik hoor het graag!
      Addendum: de LM85 kun je terug zien op autogespot.com
      De hele presentatie was enorm interessant en heb ik de indruk dat ik u geen nieuwe weetjes zal vertellen

D8 is er naar mijn mening een stuk mooier op geworden ivgl met de D12 Concept.

Comment

• ok merci

Comment

• Wat ik hoorde bij de presentatie is dat ze bijna klaar zijn met het testen van de D12 Peking to Paris en die zal dan ook eind dit jaar / begin volgend jaar de SSUV markt gaan opstormen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Smit Bekijk Berichten
            Wat ik hoorde bij de presentatie is dat ze bijna klaar zijn met het testen van de D12 Peking to Paris en die zal dan ook eind dit jaar / begin volgend jaar de SSUV markt gaan opstormen
            Nice, Ik vind dat het design van de D8 (V8 motor nu) toch wel mooi is geëvolueerd als je kijkt naar die foto's van het klei model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Super C12 Zagato

De enige Spyker die ik wel aardig vind.

Comment

• Thunderbiiiirds are gooooo !!

Foeilelijk ding vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Thunderbiiiirds are gooooo !!

Foeilelijk ding vind ik.
                  Wat maakt het uit, het is een Zagato...

Die hebben genoeg knappe dingen gemaakt om alles waar hun naam aan hangt waardevol te maken.

Comment

• Ze hebben ook bedenkelijke creaties gemaakt, imo. En ze hebben iets voor vreemde proporties en volumeverdelingen, ofzo.

Enfin, this one I don't like.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een gestoorde wagen.

Comment

• Een van de meest speciale en knapste "sportwagens" van het moment imho.
                        Last edited by ; 08/04/2010, 15:50.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een gestoorde wagen.
                              Der af getrokken worden door een 911 is wel triest in zo een auto. Ik weet wel dat ge zoiets vaak niet voor het vermogen koopt maar zonder een bepaalde hoeveelheid is het plaatje toch niet compleet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Der af getrokken worden door een 911 is wel triest in zo een auto. Ik weet wel dat ge zoiets vaak niet voor het vermogen koopt maar zonder een bepaalde hoeveelheid is het plaatje toch niet compleet.
                                Ik denk dat een standaard 911 nog wel verslagen wordt, Met 400 pk en 1400 kg is de verhouding niet slecht bij de Spyker. In iedere geval wel sneller van 0-100 dan de Carrera (s).

Comment

Nice, Ik vind dat het design van de D8 (V8 motor nu) toch wel mooi is geëvolueerd als je kijkt naar die foto's van het klei model
                                  Volledig mee akkoord!
                                  De D8 is een stuk knapper geworden dan de D12 eerst ging zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Een van de meest speciale en knapste "sportwagens" van het moment imho.
                                  x oneindig

Aileron is echt 1 van de meest aparte, waanzinnig schone wagens van dit moment.
                                  Hij zal uiteraard niet iedereen bekoren maar ik vind em in ieder geval zéér geslaagd.

Spijtig dat ik hem waarschijnlijk nooit zal zien rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Die wagen koop je uiteraard niet voor het vermogen. En 400pk op 1400kg is bijlange niet slecht lol

Zeggen dat het triest is dat een 911 die eruit trekt slaat nergens op, de wagen is ook helemaaaaal niet bedoeld om mee te racen of sprintjes te trekken. Het is een rijdend stuk kunst, geschiedenis en vakmanschap.

Een 300SL (Gullwing) zal je toch ook niet bekritiseren omdat die het moet afgeven tegen een deftig gechipte 320d?

Tuurlijk is die eerste een pak ouder (scheve vergelijking, i know :p) maar ik wil gewoon aantonen dat je sommige wagens nu eenmaal niet koopt om er alles en iedereen mee af te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                                      Zeggen dat het triest is dat een 911 die eruit trekt slaat nergens op, de wagen is ook helemaaaaal niet bedoeld om mee te racen of sprintjes te trekken. Het is een rijdend stuk kunst, geschiedenis en vakmanschap.
                                      Ik begrijp beide standpunten, maar dat het nergens op slaat zou ik nog niet zeggen.
                                      Voor de prijs dat je ervoor betaalt mocht hij iets wat meer pit hebben.
                                      Een ferrari 599 is toch een grote gt? En toch kan het een hoop supercars achter zich laten.
                                      Een aston martin is ook niet bedoeld om een porsche eruit te rijden maar het komt dicht in de buurt bij meeste 911's terwijl het nog steeds een rijdend stuk kunst, geschiedenis en vakmanschap is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                        Een aston martin is ook niet bedoeld om een porsche eruit te rijden maar het komt dicht in de buurt bij meeste 911's terwijl het nog steeds een rijdend stuk kunst, geschiedenis en vakmanschap is.
                                        De db9 zou 0-100 in 4,8 s moeten doen, de aileron in 4,5-4,6s geloof ik

Comment

De db9 zou 0-100 in 4,8 s moeten doen, de aileron in 4,5-4,6s geloof ik
                                          dbs zou rond de 4.3 zijn.
                                          Maar de v12 vantage zou het in 4.1 doen wat evenveel is als een gt3.

Het is wel een slecht voorbeeld om aston martin erbij te nemen.
                                          Maar wat ik bedoelde is dat de aileron niet gemaakt is om snel te zijn maar dat die mogelijk zou moeten hebben om dat wel te zijn.

Comment

Working...
                                          X