Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit verdient toch ook wel een apart topic volgens mij. Renault sport/alpine heeft ook een rijke geschiedenis net zoals de M-modellen van BMW bijvoorbeeld.
Post dus hier alles i.v.m de sportieve modellen van Renault, zowel nieuw als oud.
Mijn nonkel heeft een schitterende Alpine V6 2.8 staan (geen turbo). Een witte, met bruine fluwelen zetels. Zaligheid, maar hij heeft er al jaren niet meer mee gereden...
Mijn nonkel heeft een schitterende Alpine V6 2.8 staan (geen turbo). Een witte, met bruine fluwelen zetels. Zaligheid, maar hij heeft er al jaren niet meer mee gereden...
Zalige wagens! Neem maar enkele foto's als je daar de kans nog es toe krijgt
R5 Turbo, Clio V6, de nieuwe Clio Sport... dat zijn eigenlijk stuk voor stuk wagens waar ik toch écht graag eens mee zou rijden, vooral de clio v6 dan, dat moet een beest zijn
Vandaag nog een hele stoet oldtimers gezien op weg naar één of andere meeting, met daartussen 2 Alpine's van de eerste generatie. Blijft ook knap
Dit verdient toch ook wel een apart topic volgens mij. Renault sport/alpine heeft ook een rijke geschiedenis net zoals de M-modellen van BMW bijvoorbeeld.
Post dus hier alles i.v.m de sportieve modellen van Renault, zowel nieuw als oud.
mijn oom in Iran rijdt met zoiets rond.Echt bangelijke auto en da geluid
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment