Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RENAULT Sport/Alpine Lovers

Dit verdient toch ook wel een apart topic volgens mij. Renault sport/alpine heeft ook een rijke geschiedenis net zoals de M-modellen van BMW bijvoorbeeld.

Post dus hier alles i.v.m de sportieve modellen van Renault, zowel nieuw als oud.

Last edited by ; 06/05/2007, 22:57.

Clio V6 phase II:

Comment

Comment

Dat dit topic er nog niet eerder was zeg

Comment

Mijn nonkel heeft een schitterende Alpine V6 2.8 staan (geen turbo). Een witte, met bruine fluwelen zetels. Zaligheid, maar hij heeft er al jaren niet meer mee gereden...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
              Mijn nonkel heeft een schitterende Alpine V6 2.8 staan (geen turbo). Een witte, met bruine fluwelen zetels. Zaligheid, maar hij heeft er al jaren niet meer mee gereden...
              Zalige wagens! Neem maar enkele foto's als je daar de kans nog es toe krijgt

Comment

R5 Turbo, Clio V6, de nieuwe Clio Sport... dat zijn eigenlijk stuk voor stuk wagens waar ik toch écht graag eens mee zou rijden, vooral de clio v6 dan, dat moet een beest zijn

Vandaag nog een hele stoet oldtimers gezien op weg naar één of andere meeting, met daartussen 2 Alpine's van de eerste generatie. Blijft ook knap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                  Clio V6 phase II:
                  EXACT dezelfde passeerde hier net, ook een franse plaat, zelfde kleur, WAT een wagen IRL

Echt prachtig!
                  Ik heb er alleen wat schrik van, schijnt tricky te zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    EXACT dezelfde passeerde hier net, ook een franse plaat, zelfde kleur, WAT een wagen IRL

Echt prachtig!
                    Vooral bij regenweer zijn dit moordmachines naar het schijnt. Je moet er de ballen voor hebben en voor kunnen rijden.

Maar dit is dan ook nog rijden. Dat geluid, die hitte van die motor vlak achter de stoelen,...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                      Zalige wagens! Neem maar enkele foto's als je daar de kans nog es toe krijgt
                      Zal ik zeker doen, maar nu begin ik zelfs te twijfelen of ie niet verkocht is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Echt prachtig!
                        en wat een sound!!!!

Comment

Alpine a610

Tevens de laatste alpine (91-95)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten

Dit verdient toch ook wel een apart topic volgens mij. Renault sport/alpine heeft ook een rijke geschiedenis net zoals de M-modellen van BMW bijvoorbeeld.

Post dus hier alles i.v.m de sportieve modellen van Renault, zowel nieuw als oud.

mijn oom in Iran rijdt met zoiets rond.Echt bangelijke auto en da geluid

Comment

Comment

goh! die was ik al vergeten! das jaaaaren geleden dat ik die nog op foto gezien heb. naar ik me meen te herineren lag daar een F1 blok in eh?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
                                  goh! die was ik al vergeten! das jaaaaren geleden dat ik die nog op foto gezien heb. naar ik me meen te herineren lag daar een F1 blok in eh?
                                  ja eentje op LPG

nu effe serieus : http://www.supercars.de/singlecar/128/688.html

Comment

Verleden jaar tijdens de Ieperse rally gespot:

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

1 km verder:

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                                        X