Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto's zijn zo te zien in Brustem gemaakt. Ik heb hem jammer genoeg niet gezien daar.

Comment

• sinds gisteren een parelmoerwitte GTA erbij......

Comment

• het is wel geen turboversie jammer genoeg
        de 5 Alpine Turbo is nu wel weg..... ook jammer maar ik kan niet alles bijhouden

Comment

• Lekker, bij familie staat er ook nog ééntje in een donker hoekje in dezelfde kleur. Ze zijn veel zeldzamer dan de Turbo's dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichten
            sinds gisteren een parelmoerwitte GTA erbij......
            Proficiat Luc ,prachtige aanwinst
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Comment

• Luc, wat een prachtige collectie Renaults heb jij !
                Ikke jaloers !

Comment

• Hoe komt het dat sommige GTA's een Alpine-logo hebben voorop en andere niet? Iets met jaargang te maken?
                  Wat voor interieur is het eigenlijk? Bruin velours?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Hoe komt het dat sommige GTA's een Alpine-logo hebben voorop en andere niet? Iets met jaargang te maken?

Wat voor interieur is het eigenlijk? Bruin velours?
                    de eerste hadden renault logo ja
                    interieur :

Comment

• Tis nu voor het eerst dat ik dit topic open, maar 'k moet zeggen dat alle droomRenaults uit mijn jeugd weer voorbijkomen. En Luc Turbo 2 heeft absoluut een zeer fraaie collectie. Ik zou niets meer weg doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          ²
                          *raapt kaak op van de grond*

Pootje lichten
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Comment

• Renault kleeft RS-logo op Dacia's

De Sandero en Logan worden in Brazilië als Renault aan de man gebracht. Iemand is daar op het idee gekomen om er dan ook maar een sportieve RS-versie van af te leiden.
                                De Sandero en Logan, die in de meeste landen als Dacia verkocht worden, zijn allesbehalve sportieve modellen. Met een spoilerset, stickers van Renault Team F1, een opvallende gele koetswerkkleur, donker getinte ruiten en lichtmetalen wielen probeert Renault Brazilië nochtans die indruk te wekken.
                                In tegenstelling tot de Twingo, Clio of Mégane RS, hoef je onder de motorkap geen spektakel te verwachten. Achter het radiatorrooster schuilt een 1.6 viercilinder die zowel op gewone benzine als op alcohol kan draaien. In het eerste geval levert de motor 92 pk, in het tweede 95 pk. Niet echt cijfers om bij weg te dromen.

De sportieve Sandero en Logan zullen in een beperkte oplage verkocht worden in Brazilië.

Bron:http://www.autoscoops.eu/nieuws/2008...logo-op-dacias
                                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Sorry maar.. PLEASE GOD NO

Comment

• Mooie Alpine Luc....veel plezier ermee....
                                    hierbij nog een fotoke van mn 310 dat genomen werd op Greatest Renault Days Bustem. 2008

Comment

• Ik word fan van dit

Ik hou echt van wagens met een bepaald 'doel'

Comment

• wie gaat 'm halen???
                                        om god weet welke reden, niet verkrijgbaar in .BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          Is wel verkrijgbaar in België.
                                          Er zijn er 14 voor België en Luxemburg, waarvan nog 2 beschikbaar, die voor nu donderdag (11/12) besteld moeten zijn.

Basisprijs is 34500 Eur.

Niet dat ik geïnformeerd heb ofzo hoor :-)

Comment

Working...
                                          X