Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    IK.WIL.DAT.!.

    Comment


    • ik rij zelf met een clio 3 rs die dingen zijn gevaarlijk snel

      Comment


      • sorry voor de onscherpe fotootjes maar 't moest rap gaan


        Comment


        • Vandaag van officiele dealer vernomen
          Einde produktie van de CLIO RS CLIO CUP CLIO RS F1
          Zou gestopt worden na 9e week van 2009

          Is er al iets geweten van de opvolger ?

          Comment


          • Vorige week reed ik achter zo'n nieuwe Renault Laguna coupé. Elke keer als die een bocht nam zal ik die achterwielen duidelijk bewegen. Eerst dacht ik dat m'n bril wat vuil was of mss wat zat (maar da was't niet)...

            Nu las ik een test van die wagen en die heeft dus zo'n meesturende achteras. 't verbaasde me gewoon dat dat zooo hard zichtbaar is.

            Comment


            • veel fotos van Alpines op mn site: http://www.bloggen.be/chummydj/

              Comment


              • Ah lap, er is ook een aparte RenaultSport-topic Nja, check mijn post over de nieuwe Mégane RS in de Renault-thread.

                (of klik gewoon rechtstreeks door naar het artikel met alle info)

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                  Ah lap, er is ook een aparte RenaultSport-topic Nja, check mijn post over de nieuwe Mégane RS in de Renault-thread.

                  (of klik gewoon rechtstreeks door naar het artikel met alle info)
                  Wie te lui zou zijn om te klikken....




                  Alle details: Renault Mégane III RS

                  When You Wasn’t Famous van The Streets al gehoord? Dan is het volgende lijntje ongetwijfeld bekend: “Ahhh see - the thing that’s got it all f*cked up now is camera-phones”. Een waarheid als een koe die ons vandaag toelaat om de allereerste beelden van de nieuwe Renault Mégane III RS (MRS) te tonen. Maar er is meer; dankzij een programmeerfout op de aankondigingswebsite zijn alle details van de derde generatie Mégane RenaultSport nu bekend, van saai spul als de CO2-uitstoot tot intrigerende details als de Renault Sport Display…
                  1. De MRS III wordt initieel in twee versies aangeboden: standaard en met een Cup Chassis. Laatstgenoemde verlaagt de koets met 10 mm, voorziet straffere dempers en veren, optionele negentienduimers én een differentieel met beperkte slip om de 250 pk en 340 Nm aan de grond te krijgen. Rijdynamisch zou de Mégane daarmee onderhoudend op circuit en op de weg moeten zijn. Het gemiddelde verbruik klokt af op 8,4 l/100km, de CO2-emissies bij 195 g/km.
                  2. Beide versies krijgen een verkorte zesbak en een herziene stuurinrichting terwijl de donkere alu’s (in vier stijlen - twee 18′ers & twee 19′ers) 340 mm grote Brembo’s verhullen. Net als bij de Clio RS is het motorgeluid door een speciaal team onder handen genomen om een unieke sound te produceren. Het ESP is naar goede RS-gewoonte volledig uitschakelbaar.
                  3. Binnenin is er keuze tussen stof en leder voor zowel de standaard stoelen als de Recaro’s die beide in twee kleuren te hebben zijn. In tegenstelling tot gewone Méganes is de snelheidsmeter analoog, maar klassieke opties als verwarmde voorstoelen, lichtsensor en dual-zone airco blijven beschikbaar. Wel nieuw is het 3D Sound System door Arkamys en de Carminat Bluetooth DVD die met mp3-compatibiliteit, 6CD-lader en een optioneel 16/9 infoscherm uitpakt.
                  4. Een gewichtsopgave is er nog niet, maar volgens insiders zou de MRS III ondanks een gelijkaardige uitrusting lichter zijn dan de Coupé 2.0 TCe die 1395 kg weegt. Ook prijsgewijs is er nog niets bekend, maar verwacht een som in de buurt van 24.000€ en een kleine 1.000 meer voor het Cup Chassis - exclusief Recaro’s.
                  5. Rest er enkel nog de bovenvermelde Renault Sport Display die alle vitale organen in de gaten houdt om de bestuurder - vooral op circuit - te entertainen. Daar dubbelt de display ook als prestatiemeter met sprint- en rondetijden. Straffer nog: bepaalde motorparameters zouden per knopdruk afgestemd kunnen worden op weg- en weersomstandigheden. Hoegenaamd een echt stukje F1-technologie.

                  Comment


                  • Uit bron vernomen dat alpine bezig zou zijn met een nieuw model.
                    1 kleur leverbaar (raad maar welke ) prijs rond de 30 à 40K en als motorisatie het kloppend hart van de 370Z
                    wimoptiek.be op

                    Comment


                    • Damn, dat zou nog eens goed nieuws zijn!
                      Nu is het dus omgekeerd: voor de 350Z ging Nissan lenen bij Renault...

                      Comment


                      • Ik heb net gehoord dat de plannen voor een nieuwe alpine door de crisis terug opgeborgen waren...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten





                          ik ben lijk ook van zin voor zo'n stickers op de rs
                          kan je deze bij de dealer halen?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk Berichten
                            ik ben lijk ook van zin voor zo'n stickers op de rs
                            kan je deze bij de dealer halen?
                            Yep

                            btw;

                            Comment


                            • Comment


                              • Comment


                                • Comment


                                  • Deze vind ik perfect, ik ben eigenlijk ietsje meer fan van de Phase I. Degene die je vindt zijn meestal niet getuned, en dat is een goede zaak!

                                    Comment


                                    • En nog wat filmpjes:

                                      R5 GT Turbo vs Twingo RS (Fifth Gear)

                                      Reclame

                                      R5 GT Turbo vs Mégane R26.R (iMotor)

                                      Comment


                                      • Parfait...
                                        Misschien nog gele mistlichten.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Afzetten op de oprit.
                                          Niet inpakken.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X