Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Damn, dat zou nog eens goed nieuws zijn!
Nu is het dus omgekeerd: voor de 350Z ging Nissan lenen bij Renault...
Niet waar. De vorige 3,5L V6 was van Nissan's hand, Renault heeft zich daarin nooit bemoeit. Renault heeft altijd die motor geleend van Nissan.
Je moet niet alles geloven van wat Clarkson zegt
Iemand die weet in hoeverre een R5 GTT 'op' is na zo'n 230000 km?
Kunnen die blokjes dat aan of zijn er dure onderdelen die het dan al eens kunnen begeven?
Ik denk bijvoorbeeld aan de turbo, maar ik schat de kans klein in dat daar nog altijd het eerste exemplaar in zit. Verder: koppakking?
Het gaat over een Phase II.
Comment