Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net terug van een weekje Normandië, we kwamen elke dag wel een keer of twee voorbij de Alpine-fabriek. Blijkbaar maken ze daar nu de Clio RS, en de LPG-inbouw voor de andere Clio's.
Op het keuringsstation tegenover de fabriek hadden ze ook een leuke decoratie gezet:
Waar exact is deze fabriek? Ik was vorige zomer ook in Normandië maar m'n toenmalige compagnie had niet zo'n interesse in auto's...
Gezocht: youtube-filmpje over het feit dat Renaultsport het zo goed deed in 2009 (Twingo en Clio RS), gebracht als een reclamespotje. Slagzin gaat over het feit dat de vele automagazines het eindelijk eens waren over iets: dat de huidige RS-modellen heel goed zijn!
De Mégane RS F1 Team R26 is nu ook verkrijgbaar in het wit
(Blanc glacier)
ik had vroeger een leerkracht die met een renault alpine v6 (gta?) rondreed. een gele met ongeveer 180pk. ik heb zonet even het hele topic doorgelezen omdat ik dit toch ook wel schitterende wagens vind.
ik vroeg me echter af wat de rode wagen op de achtergrond van bovenstaande foto is.
ik zie het niet meteen. hoewel ik anders niet veel nodig heb om een wagen te herkennen, je kan niet alles weten he
Net terug van een weekje Normandië, we kwamen elke dag wel een keer of twee voorbij de Alpine-fabriek. Blijkbaar maken ze daar nu de Clio RS, en de LPG-inbouw voor de andere Clio's.
Dat is al langer zo hoor. In de fabriek in Dieppe worden alle Renault sport modellen geproduceerd. De mégane, clio en twingo RS. En vroeger ook de Clio V6 en de spider.
Je kan de fabriek ook bezoeken met groepen (wel op afspraak) en dat is best de moeite!
Gezocht: youtube-filmpje over het feit dat Renaultsport het zo goed deed in 2009 (Twingo en Clio RS), gebracht als een reclamespotje. Slagzin gaat over het feit dat de vele automagazines het eindelijk eens waren over iets: dat de huidige RS-modellen heel goed zijn!
Comment