Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Loont het de moeite om naar de World Series te gaan in Francorchamps?
    Wordt er daar dan een parking voorzien voor de wat 'specialere' Renault?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Loont het de moeite om naar de World Series te gaan in Francorchamps?
      Wordt er daar dan een parking voorzien voor de wat 'specialere' Renault?
      Ik ben een 3tal jaar geleden gaan kijken en vond het wel de moeite ja.
      Er was idd parking voorzien voor Renault Sport en Oldtimers, als ik me niet vergis aan de Raidillon (wel inschrijven op voorhand d8 ik ergens gelezen te hebben)
      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Hou er wel rekening mee dat het geen gesloten parking is ,iedereen loopt er rond de auto's.
        Maar vind niks terug over inschrijven ofzo.

Edit: Mss kan forummember Delorean je helpen ,denk dat hij er al gestaan heeft http://www.autoforum.be/member.php?780-Delorean
        Last edited by Vtech™; 19/05/2013, 22:40.
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• De velgen ook geel en hij is helemaal af.

Comment

• Comment

• Heeft er hier iemand enig idee waar men een originele uitlaat van een Renault Clio RS (phase 2) 2001-2002 kan vinden?
                    Eventueel enkel voor een dag te gebruiken voor de keuring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
                      Heeft er hier iemand enig idee waar men een originele uitlaat van een Renault Clio RS (phase 2) 2001-2002 kan vinden?
                      Eventueel enkel voor een dag te gebruiken voor de keuring.
                      Wat is er mis met uw uitlaat? Geen cat?

Comment

• Ik heb een clio RS op het oog in Nederland, met catback uitlaat van ktec racing, zou hem hier door de keuring moeten kunnen krijgen.

Comment

Ik heb een clio RS op het oog in Nederland, met catback uitlaat van ktec racing, zou hem hier door de keuring moeten kunnen krijgen.
                          catback is prima.. zal door de keuring geraken

Comment

• Dus van in het midden van het voertuig na de eerste originele demper is het een rechte lijn naar de einddemper, redelijk luid, denk je dat dit door de keuring geraakt?

Comment

Dus van in het midden van het voertuig na de eerste originele demper is het een rechte lijn naar de einddemper, redelijk luid, denk je dat dit door de keuring geraakt?
                              yezz!

Comment

• Comment

• Comment

• Hallo
                                    Kan iemand mij helpen ik ben van plan een Renault Mégane rs trophy te kopen maar is het een dure auto kwasie onderhoud en is het moeilijk om stukken te krijgen als er iets kapot is

Merci alvast

Comment

• Ik betwijfel of je op je 22ste een Megane RS verzekerd krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quinten1993 Bekijk Berichten
                                        Hallo
                                        Kan iemand mij helpen ik ben van plan een Renault Mégane rs trophy te kopen maar is het een dure auto kwasie onderhoud en is het moeilijk om stukken te krijgen als er iets kapot is

Merci alvast
                                        RS trophy van 2012 ?

Er rijden hier vrij veel mégane RS'n rond op het forum en ik denk niet dat er al mensen veel problemen gehad hebben.
                                        Goed warm rijden en laten afkoelen en dan ga je daar weinig problemen mee hebben, bij sportieve rijstijl iets frequenter onderhoud doen kwestie van goed te verzorgen.

Ikzelf verkoop vrij veel mégane RSjes en heb er ook altijd op voorraad ;-)

Comment

• Renault Sandero RS.

Could get a 2.0-liter naturally aspirated engine

Renault has published a teaser video with an RS version of the Sandero supermini.

Developed by Renaultsport, the hot Sandero will wear the diamond logo and it's not known at this point whether Dacia will be getting its own version of the model.
                                          The attached teaser video doesn't reveal a lot, but we do notice a redesigned front bumper hosting LED daytime running lights.
                                          Expect a more aggressive body, beefier brakes, dual exhaust tips, enlarged black wheels with Continental tires along with a few minor interior tweaks denoting it's a higher specification RS model.

Taking into account it will wear Renault's badge, the model will be sold in markets such as Russia and Brazil where Dacia is not commercially available.
                                          The identity of the engine is not known at this point, but most likely it will be a naturally aspirated unit teamed up with a six-speed manual gearbox.
                                          One possible candidate for the engine is a 2.0-liter 16v from the BR-spec Duster where it churns 143 bhp when running on gasoline and 148 bhp on ethanol.

A full reveal of the Renault Sandero RS should occur in the weeks to come.

Source: Renault

The Sandero R.S. has made a first, fleeting appearance at the Copa de las Marcas Petrobras, where, after an eight-year absence from the championship, Renault...

Comment

Working...
                                          X