Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Renault Alpine GTA V6 Turbo by Kristof Eerdekens, on Flickr

Comment

• Comment

• Vorige week bij de dealer.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                Prachtig.

Comment

• Zo moet het niet op de Nordschleife, Schwedenkreuz: http://www.autojunk.nl/2015/09/renau...de-nurbrugring

Comment

• Créateur d'automobiles.

Comment

• Comment

• RENAULT SPORT R.S. 01 tackles the Jerez circuit [Foto's + videos]

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                            Vorige week bij de dealer.

is dat bij Mahy ? had die geen a110 staan ook ?

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                                Very nice.

Comment

Heel vet! Toch knap wat verlaagd e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
                                    Heel vet! Toch knap wat verlaagd e

telkens ik zo'n verlaagde clio zie, heb ik goesting om mijne portemonnaie open te trekken ... om 'm dan weer weg te steken als ik bedenk wat een gekloot dat dat weer gaat geven op de keuring. zou eigenlijk eens precies moeten uitzoeken wat kan en niet kan.

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Very nice.

yup. die engelsen zijn zot van hun clio's.
                                    daar lopen d'er een paar hele schone rond.

Comment

telkens ik zo'n verlaagde clio zie, heb ik goesting om mijne portemonnaie open te trekken ... om 'm dan weer weg te steken als ik bedenk wat een gekloot dat dat weer gaat geven op de keuring. zou eigenlijk eens precies moeten uitzoeken wat kan en niet kan.

yup. die engelsen zijn zot van hun clio's.
                                      daar lopen d'er een paar hele schone rond.

Los van het gekloot op de keuring.. Rijdt het ook voor gene meter!

Als je een megane/clio betere rijeigenschappen wilt geven + verlagen moet je een volledige schroefset monteren! Alles dat met spiralen wordt gefixed is geen kl**t waard, stuitert en rijdt brak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                                        is dat bij Mahy ? had die geen a110 staan ook ?
                                        In Ledeberg stonden die beide boven.
                                        Alleen deze stond in hun nieuwe vestiging.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                          Los van het gekloot op de keuring ... Rijdt het ook voor gene meter! Als je een megane/clio betere rijeigenschappen wilt geven + verlagen moet je een volledige schroefset monteren! Alles dat met spiralen wordt gefixed is geen kl**t waard, stuitert en rijdt brak!

is ook de bedoeling. ben geïnteresseerd in een bilstein B14 schroefset. is naar het schijnt nog goed te doen op de openbare weg en kan al een beetje mee op circuit. is ook financieel goed haalbaar. bij AST en intrax maken ze knap spul, maar is een beetje overkill voor wat ik de clio gebruik (is ook wel een andere prijscategorie).

iemand hier die weet of camberplaten zijn toegestaan voor de keuring?

Comment

Working...
                                          X