Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Das idd best zonde van die 5 Turbo
Die dingen brengen serieus wat op deze dagen.. maar beter nog.. het zijn en blijven fantastische bolides om mee te rijden! De nostalgie alleen al!
Aangezien de motor '2.8 V6 158 pk' vermoed ik dat het over een Renault Alpine A310 gaat?
Zeker eens foto's nemen!! Ben benieuwd... en noooooooooit verkopen die handel
Das idd best zonde van die 5 Turbo
Die dingen brengen serieus wat op deze dagen.. maar beter nog.. het zijn en blijven fantastische bolides om mee te rijden! De nostalgie alleen al!
Aangezien de motor '2.8 V6 158 pk' vermoed ik dat het over een Renault Alpine A310 gaat?
Zeker eens foto's nemen!! Ben benieuwd... en noooooooooit verkopen die handel
Nee, geen A310. De naam is volgens mij gewoon Alpine Renault V6 (1986).
deze gezien tijdens de rallysprint van de monteberg
en deze tijdens de subaru meeting
vind dat een prachtige wagen een R5 turbo en als je weet dat er maar een 1400 inzit met een acceleratie van rond de 6.5 denk ik
en deze tijdens de subaru meeting
vind dat een prachtige wagen een R5 turbo en als je weet dat er maar een 1400 inzit met een acceleratie van rond de 6.5 denk ik
Dat is de 5 turbo van Luc. Prachtige wagen idd. Moest ik wat centen over hebben, er kwam er zeker eentje in mijn garage.
mijn vader heeft vroeger ook nog 2 R5 Alpine turbo's gehad. Eerst een zwarte (die is tegen 150 over kop gegaan door een klapband) en daarna een blauwe (die heeft hij moeten wegdoen toen ik er kwam )
Ver daarvoor heeft hij ook nog een R8 Gordini gehad. Hoort hier mss niet thuis maar toch ook een zeer sportieve renault.
Comment