Siriusgeel is toch wel DE kleur voor een Megane RS.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Sport/Alpine Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSiriusgeel is toch wel DE kleur voor een Megane RS.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenHeb net dezelfde gehad. Fantastische auto. Echt speelgoedEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenHeb net dezelfde gehad. Fantastische auto. Echt speelgoed
Comment
-
En toch wordt deze meer als een flop beschouwd.
Denk dat ik er maar ene ben tegengekomen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Was net dezelfde als deze,met witte wijzerplaten. Heb wagen half jaar gehad en dan met een goeie winst verkochtLast edited by realgenius; 30/12/2019, 15:44.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNooit veel gezien deze.
maakt wel indruk als je die tegenkomt.
maar dat je ze niet veel gezien hebt is niet abnormaal vind ik,in onze contreien zijn er maar weinig dagen dat je van zo een open ding echt kan genieten.
zoals al vernoemd,meer een speeltje,nooit de bedoeling om grote volumes mee te draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
ik ooit ene aan onze kust,
maakt wel indruk als je die tegenkomt.
maar dat je ze niet veel gezien hebt is niet abnormaal vind ik,in onze contreien zijn er maar weinig dagen dat je van zo een open ding echt kan genieten.
zoals al vernoemd,meer een speeltje,nooit de bedoeling om grote volumes mee te draaienEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik kan mij zelfs geen enkele herinneren die ik zou gezien hebben
- Likes 2
Comment
Comment