Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• deze ontbrak hier toch vind ik..

heb der ook nog met eentje gereden
        zalig bakske
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Comment

• zonde...

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Heb ook nog enkele sportieve Renaults staan
              R5 GT Turbo 1986 phase 1

R5 Turbo 2 1985

R5 GT Turbo EBS 1989 Phase 2

R5 Alpine Turbo 1984

Comment

• respect man!

Comment

• ze zullen alle 4 te zien zijn op Renault meeting in Maasmechelen op 25 mei

Comment

• Fak, wat een zalige bommetjes stuk voor stuk...
                    De tweede is en blijft m'n favoriet, zo dik worden auto's nooit meer vrees ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                      Fak, wat een zalige bommetjes stuk voor stuk...
                      De tweede is en blijft m'n favoriet, zo dik worden auto's nooit meer vrees ik...
                      de Turbo 2 is ook mijn lievelingsauto...maar de anderen wil ik toch ook niet kwijt ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichten
                        de Turbo 2 is ook mijn lievelingsauto...maar de anderen wil ik toch ook niet kwijt ......
                        Plaats dan ook eens een mooie foto Luc...

Mijn Renaultjes:

en een Renault 5 alpine bj 1978 (een meerjaren plan)

Comment

• Er heeft hier eventjes zo een Turbo te koop gestaan een aantal jaren geleden, maar m'n vader vond 16.500 euro veel te veel geld voor het ding.
                          Hij had vroeger een Phase I maar die is jammer genoeg perte totale gereden door een dronkaard. Anders had hij hem vandaag waarschijnlijk nog gehad, spijtige zaak.

Comment

Heb ook nog enkele sportieve Renaults staan
                            R5 GT Turbo 1986 phase 1

R5 Turbo 2 1985

R5 GT Turbo EBS 1989 Phase 2

R5 Alpine Turbo 1984
                            Wat een collectie

Mijn broer heeft ook nog een EBS cabrio gehad. Maar is nu al wel een tijdje verkocht:

Comment

• vandaag ook eens foto's gemaakt met de originele velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

respect man!
                                ²²²²²
                                damn, prachtig wagenpark.

Comment

vandaag ook eens foto's gemaakt met de originele velgen
                                  Godverdorie, wat een kar...

Comment

• En zo heb ik hem enkele jaren geleden gehaald....

jammer genoeg is de Avantime er niet meer ......

Comment

En zo heb ik hem enkele jaren geleden gehaald....

jammer genoeg is de Avantime er niet meer ......
                                      Jij bent een man met lef als het op autos kiezen komt!

Prachtige collectie heb je daar! Wat heeft de Avantime vervangen?

Comment

• Avantime is na ongeval vervangen door een Laguna Grandtour.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                                          Jij bent een man met lef als het op autos kiezen komt!
                                          midden jaren 90 reed ik met een Renault Alpine GTA V6 Turbo.....

en hier naast het jongere broertje van de Renault dealer...

Comment

Working...
                                          X