Vandaag gezien in Wenduine een van de zeldzame Renault Alpine's, trouwens de eerste die ik in levende lijve mag aanschouwen, die V6 Turbo klonk echt geniaal zalig gebrul in hoge toeren en zwoel gebrom in lage toeren, ik ben verkocht! Vriendelijk eigenaar ook die me even de auto liet zien helaas hield de batterij van men gsm het niet lang genoeg vol, andere foto's volgen wel nog binnenkort! Kan iemand trouwens bevestigen dat er maar een 70 tal alpines meer zouden rondrijden op belgische platen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Sport/Alpine Lovers
Collapse
X
-
Schitterende Clio Sport2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Ik ben hier nieuw op dit forum en wens hierbij ook mijn passie te delen. Ik heb mijn twee troeteldiertjes dan maar ook toegevoegd. By the way, blijkbaar zijn hier nog maar weinig foto's gepost van een alpine A610...
Iemand vroeg zich hier af of er nog slechts 70 alpines ingeschreven waren in Belgie. Dat zijn er volgens mij een serieus stuk meer. Bij verschillende meetings zou men soms raar
opkijken hoeveel er daar nog verschijnen (vb WorldSeries by renault).
3_ 026.jpg
a610_1.jpg
a610_3.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josk Bekijk BerichtenIk ben hier nieuw op dit forum en wens hierbij ook mijn passie te delen. Ik heb mijn twee troeteldiertjes dan maar ook toegevoegd. By the way, blijkbaar zijn hier nog maar weinig foto's gepost van een alpine A610...
Iemand vroeg zich hier af of er nog slechts 70 alpines ingeschreven waren in Belgie. Dat zijn er volgens mij een serieus stuk meer. Bij verschillende meetings zou men soms raar
opkijken hoeveel er daar nog verschijnen (vb WorldSeries by renault).
[ATTACH]69198[/ATTACH]
[ATTACH]69199[/ATTACH]
[ATTACH]69200[/ATTACH]
Welkom2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
dreamcar on wheels
Voor alle liefhebbers van mooie en klassieke bolides is dit wel eens de moeite om naar te gaan zien, ofwel om zelf uw wagen tentoon te stellen. Het zou leuk zijn om er verschillende alpines en R5 turbos bijeen te krijgen. Ik ben vorig jaar geweest en er stond echt mooi materiaal van allerlei merken. Wij waren met een drietal alpines, een dauphine gordini en een r12 Gordini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josk Bekijk BerichtenVoor alle liefhebbers van mooie en klassieke bolides is dit wel eens de moeite om naar te gaan zien, ofwel om zelf uw wagen tentoon te stellen. Het zou leuk zijn om er verschillende alpines en R5 turbos bijeen te krijgen. Ik ben vorig jaar geweest en er stond echt mooi materiaal van allerlei merken. Wij waren met een drietal alpines, een dauphine gordini en een r12 Gordini
http://www.dreamcars-oostrozebeke.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Holy crap, loop ik eventjes pîssed gvd.
Een tijdje terug meldt een kennis (kent wel wat van auto's, maar is nu ook geen freak) dat er een hypothecair dossier gerealiseerd zou worden over de taalgrens, bij een man met "een garage". Ik informeer wat nader, en blijkt een onafhankelijke Renault sleutelaar te zijn met wat "oude rommel" in z'n kot achteraan.
Of ik even wil gaan zien of ik voor het zover is daar eventueel wat mee kan graaien. "Al heb ik niks gezien dat eigenlijk op iets trok." Ik vraag of dat zeker is. "Ja, buiten een oude cabrio, zo een kleine, die zou volgens de man zelf nog een miljoen waard zijn."
Ik denk niet verder of geloof dat dat niet kan (een oude Renault cabrio die nu nog een miljoen waard is, haha, ofwel moet het écht een hele oude kar zijn die dat waard is en dat trekt mijnen bruinen niet, een miljoen voor een auto die niet veel meer kan dan aan 70 van dorpje tot dorpje tuffen), ik weet niet meer wat exact, maar ik laat het dus maar zo.
Vandaag krijg ik telefoon : "Ge hebt precies toch iets gemist. Diene kleine Renault, die heeft 'ie laten gaan voor 10.000 EUR in den duik. Het is ne Renault Spider, kent ge dat? Zou nog zo'n 25.000 EUR waard zijn."
GOLDMILJAAR.
En dan nog een gele, zonder voorruit.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenidd optioneel kon er een ruit gemonteerd worden met ruitenwisser zelfs.
persoonlijk zou ik voor ééntje gegaan zijn met ruit. exclusiever en in mijn ogen mooier. Want die winddeflector deed wel iets maar je zat nog altijd goed in de wind.
kijk ne gele zonder ruit.
Comment
-
Net terug van een weekje Normandië, we kwamen elke dag wel een keer of twee voorbij de Alpine-fabriek. Blijkbaar maken ze daar nu de Clio RS, en de LPG-inbouw voor de andere Clio's.
Op het keuringsstation tegenover de fabriek hadden ze ook een leuke decoratie gezet:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
Comment