Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag gezien in Wenduine een van de zeldzame Renault Alpine's, trouwens de eerste die ik in levende lijve mag aanschouwen, die V6 Turbo klonk echt geniaal zalig gebrul in hoge toeren en zwoel gebrom in lage toeren, ik ben verkocht! Vriendelijk eigenaar ook die me even de auto liet zien helaas hield de batterij van men gsm het niet lang genoeg vol, andere foto's volgen wel nog binnenkort! Kan iemand trouwens bevestigen dat er maar een 70 tal alpines meer zouden rondrijden op belgische platen?

Comment

• Zondag heb ik 4 van de 5 Renaults nog eens buitengehaalt voor Bocholt-On-Wheels !
      Ik had er voor gezorgd dat ARCL (Alpine Renault Club Limburg) een clubstand had daar.

ARCL stand

Mijn Renaults

Winnaar : mooiste Oldtimer

Comment

• Dit stond deze ochten voor mijn appartement

Comment

• Schitterende Clio Sport
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ik ben hier nieuw op dit forum en wens hierbij ook mijn passie te delen. Ik heb mijn twee troeteldiertjes dan maar ook toegevoegd. By the way, blijkbaar zijn hier nog maar weinig foto's gepost van een alpine A610...
            Iemand vroeg zich hier af of er nog slechts 70 alpines ingeschreven waren in Belgie. Dat zijn er volgens mij een serieus stuk meer. Bij verschillende meetings zou men soms raar
            opkijken hoeveel er daar nog verschijnen (vb WorldSeries by renault).
            3_ 026.jpg

a610_1.jpg

a610_3.jpg

Comment

• mmmm, nog een 5 Turbo liefhebber....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josk Bekijk Berichten
                Ik ben hier nieuw op dit forum en wens hierbij ook mijn passie te delen. Ik heb mijn twee troeteldiertjes dan maar ook toegevoegd. By the way, blijkbaar zijn hier nog maar weinig foto's gepost van een alpine A610...
                Iemand vroeg zich hier af of er nog slechts 70 alpines ingeschreven waren in Belgie. Dat zijn er volgens mij een serieus stuk meer. Bij verschillende meetings zou men soms raar
                opkijken hoeveel er daar nog verschijnen (vb WorldSeries by renault).
                [ATTACH]69198[/ATTACH]

[ATTACH]69199[/ATTACH]

[ATTACH]69200[/ATTACH]
                2 Prachtige bolides !!
                Welkom
                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• dreamcar on wheels

Voor alle liefhebbers van mooie en klassieke bolides is dit wel eens de moeite om naar te gaan zien, ofwel om zelf uw wagen tentoon te stellen. Het zou leuk zijn om er verschillende alpines en R5 turbos bijeen te krijgen. Ik ben vorig jaar geweest en er stond echt mooi materiaal van allerlei merken. Wij waren met een drietal alpines, een dauphine gordini en een r12 Gordini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josk Bekijk Berichten
                    Voor alle liefhebbers van mooie en klassieke bolides is dit wel eens de moeite om naar te gaan zien, ofwel om zelf uw wagen tentoon te stellen. Het zou leuk zijn om er verschillende alpines en R5 turbos bijeen te krijgen. Ik ben vorig jaar geweest en er stond echt mooi materiaal van allerlei merken. Wij waren met een drietal alpines, een dauphine gordini en een r12 Gordini
                    http://www.dreamcars-oostrozebeke.com/
                    Deze was echt enorm knap!

Last edited by ; 12/01/2010, 22:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichten
                      Heb je nog foto's van de witte Phase I?

Comment

• mooie gele 610 en 310..ook de r5 turbo is prachtig..

Last edited by ; 23/01/2010, 16:14.

Comment

• foto gemaakt rond 78, de Alpine 310 4 cylinder was toen van mn vriend..

Fotos genomen op het autosalon van Brussel,de laatste keer dat Alpine er stond

Nog een foto van mijn Alpine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                            Mooi!

Comment

• Fucking snelle Clio RS.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2l 16v

Comment

• Holy crap, loop ik eventjes pîssed gvd.

Een tijdje terug meldt een kennis (kent wel wat van auto's, maar is nu ook geen freak) dat er een hypothecair dossier gerealiseerd zou worden over de taalgrens, bij een man met "een garage". Ik informeer wat nader, en blijkt een onafhankelijke Renault sleutelaar te zijn met wat "oude rommel" in z'n kot achteraan.

Of ik even wil gaan zien of ik voor het zover is daar eventueel wat mee kan graaien. "Al heb ik niks gezien dat eigenlijk op iets trok." Ik vraag of dat zeker is. "Ja, buiten een oude cabrio, zo een kleine, die zou volgens de man zelf nog een miljoen waard zijn."

Ik denk niet verder of geloof dat dat niet kan (een oude Renault cabrio die nu nog een miljoen waard is, haha, ofwel moet het écht een hele oude kar zijn die dat waard is en dat trekt mijnen bruinen niet, een miljoen voor een auto die niet veel meer kan dan aan 70 van dorpje tot dorpje tuffen), ik weet niet meer wat exact, maar ik laat het dus maar zo.

Vandaag krijg ik telefoon : "Ge hebt precies toch iets gemist. Diene kleine Renault, die heeft 'ie laten gaan voor 10.000 EUR in den duik. Het is ne Renault Spider, kent ge dat? Zou nog zo'n 25.000 EUR waard zijn."

GOLDMILJAAR.

En dan nog een gele, zonder voorruit.

Comment

• spijtig!!, dat was mooi geweest. Hebben die niet allemaal een neerklapbare voorruit?

Comment

• Ik ken er niet zoveel van, maar ik weet dat ik wreed content zou geweest zijn met een gele Spider zonder voorruit.

Ik dacht dat je de keuze had : standaard was met een winddeflector, optioneel was met voorruit.

Comment

• idd optioneel kon er een ruit gemonteerd worden met ruitenwisser zelfs.
                                      persoonlijk zou ik voor ééntje gegaan zijn met ruit. exclusiever en in mijn ogen mooier. Want die winddeflector deed wel iets maar je zat nog altijd goed in de wind.

kijk ne gele zonder ruit.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        idd optioneel kon er een ruit gemonteerd worden met ruitenwisser zelfs.
                                        persoonlijk zou ik voor ééntje gegaan zijn met ruit. exclusiever en in mijn ogen mooier. Want die winddeflector deed wel iets maar je zat nog altijd goed in de wind.

kijk ne gele zonder ruit.
                                        damn 10.000, echt geen geld

Comment

• Net terug van een weekje Normandië, we kwamen elke dag wel een keer of twee voorbij de Alpine-fabriek. Blijkbaar maken ze daar nu de Clio RS, en de LPG-inbouw voor de andere Clio's.

Op het keuringsstation tegenover de fabriek hadden ze ook een leuke decoratie gezet:
                                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Working...
                                          X