Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
    Net terug van een weekje Normandië, we kwamen elke dag wel een keer of twee voorbij de Alpine-fabriek. Blijkbaar maken ze daar nu de Clio RS, en de LPG-inbouw voor de andere Clio's.

Op het keuringsstation tegenover de fabriek hadden ze ook een leuke decoratie gezet:
    Waar exact is deze fabriek? Ik was vorige zomer ook in Normandië maar m'n toenmalige compagnie had niet zo'n interesse in auto's...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
        Waar exact is deze fabriek? Ik was vorige zomer ook in Normandië maar m'n toenmalige compagnie had niet zo'n interesse in auto's...
        In Dieppe, langs de Avenue de Bréauté
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Gezocht: youtube-filmpje over het feit dat Renaultsport het zo goed deed in 2009 (Twingo en Clio RS), gebracht als een reclamespotje. Slagzin gaat over het feit dat de vele automagazines het eindelijk eens waren over iets: dat de huidige RS-modellen heel goed zijn!

Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
            De Mégane RS F1 Team R26 is nu ook verkrijgbaar in het wit
            (Blanc glacier)

ik had vroeger een leerkracht die met een renault alpine v6 (gta?) rondreed. een gele met ongeveer 180pk. ik heb zonet even het hele topic doorgelezen omdat ik dit toch ook wel schitterende wagens vind.
            ik vroeg me echter af wat de rode wagen op de achtergrond van bovenstaande foto is.
            ik zie het niet meteen. hoewel ik anders niet veel nodig heb om een wagen te herkennen, je kan niet alles weten he

Comment

• Als je die voor de megane bedoeld,wel dat is een Alpine 110

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                Net terug van een weekje Normandië, we kwamen elke dag wel een keer of twee voorbij de Alpine-fabriek. Blijkbaar maken ze daar nu de Clio RS, en de LPG-inbouw voor de andere Clio's.
                Dat is al langer zo hoor. In de fabriek in Dieppe worden alle Renault sport modellen geproduceerd. De mégane, clio en twingo RS. En vroeger ook de Clio V6 en de spider.
                Je kan de fabriek ook bezoeken met groepen (wel op afspraak) en dat is best de moeite!

Comment

• Net dit gevonden, indrukwekkend! Is die Megane dCi 175 Cup ook in België geleverd geweest?

Comment

• Ik denk van wel..

Comment

• Mr Drift

Comment

• Nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                          Gezocht: youtube-filmpje over het feit dat Renaultsport het zo goed deed in 2009 (Twingo en Clio RS), gebracht als een reclamespotje. Slagzin gaat over het feit dat de vele automagazines het eindelijk eens waren over iets: dat de huidige RS-modellen heel goed zijn!

Iemand?
                          Found it!
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Les 30 ans de la Renault 5 Turbo

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 550 zijn er van gemaakt, waarvan 50 voor Zwitserland. Dus er zijn er maar 50 met het stuur links?

+ YouTube Video
                              Last edited by 3000; 27/07/2010, 18:37.

Comment

• Meer foto's in het Twingo Gordini topic

Comment

• Voor de eigenaars van een Clio RS die hun wagen willen laten ombouwen naar een roadlegal trackcar: http://www.clior20.nl/trackdayedition/

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Roadlegal in Nederland dan wel

Hier mag een volledige rolkooi al niet.
                                    Motor upgrade naar 232 pk ---> meer dan 11.000 €

Anders wel vet
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Dit topic hier eens vanonder het stof halen.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• twingo RS

heb me een Twingooke RS aangeschaft, nu vrijdag ga ik hem halen , wel geen nieuwe maar 10.000km erop

zwarte!!!

pics volgen

Comment

• Proficiat,ik kijk uit naar de fotos...!!!!!

Comment

Working...
                                          X