Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
telkens ik zo'n verlaagde clio zie, heb ik goesting om mijne portemonnaie open te trekken ... om 'm dan weer weg te steken als ik bedenk wat een gekloot dat dat weer gaat geven op de keuring. zou eigenlijk eens precies moeten uitzoeken wat kan en niet kan.
telkens ik zo'n verlaagde clio zie, heb ik goesting om mijne portemonnaie open te trekken ... om 'm dan weer weg te steken als ik bedenk wat een gekloot dat dat weer gaat geven op de keuring. zou eigenlijk eens precies moeten uitzoeken wat kan en niet kan.
yup. die engelsen zijn zot van hun clio's.
daar lopen d'er een paar hele schone rond.
Los van het gekloot op de keuring.. Rijdt het ook voor gene meter!
Als je een megane/clio betere rijeigenschappen wilt geven + verlagen moet je een volledige schroefset monteren! Alles dat met spiralen wordt gefixed is geen kl**t waard, stuitert en rijdt brak!
Los van het gekloot op de keuring ... Rijdt het ook voor gene meter! Als je een megane/clio betere rijeigenschappen wilt geven + verlagen moet je een volledige schroefset monteren! Alles dat met spiralen wordt gefixed is geen kl**t waard, stuitert en rijdt brak!
is ook de bedoeling. ben geïnteresseerd in een bilstein B14 schroefset. is naar het schijnt nog goed te doen op de openbare weg en kan al een beetje mee op circuit. is ook financieel goed haalbaar. bij AST en intrax maken ze knap spul, maar is een beetje overkill voor wat ik de clio gebruik (is ook wel een andere prijscategorie).
iemand hier die weet of camberplaten zijn toegestaan voor de keuring?
Comment