Oorspronkelijk geplaatst door #166
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Sport/Alpine Lovers
Collapse
X
-
@Dutry R ... als ik zover ben, laat ik iets weten. bedankt.
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenIs uwe Clio ook geen lichte vracht? Want op lichte vracht mag eigenlijk niks verandert worden, als het mocht had ik al lang een Bilstein B14 eronder zitten
nee, geen lichte vracht. alhoewel die achterbank bij de mijne puur voor de show is. nog nooit iemand op gezeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
Bilstein B14 komt op 1150 excl plaatsing
Spax fully adjustable komt op €1250 excl plaatsing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk BerichtenDe spax zijn deze gekeurd voor in België? En hoe zit het voor de kw clubsports? Het zal vooral zijn voor de Nurburgring.
gij hebt precies ook maar een klein duwke nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtengij hebt precies ook maar een klein duwke nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenNeen, die sets zijn niet gekeurd..
Alle goeie ophanging sets kunnen niet gekeurd worden ;-)
de bilstein set ook niet? of alleen de spax kit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtende bilstein set ook niet? of alleen de spax kit?
Comment
-
Ik heb een H&R monotube set gehad op mijn S3, dit waren Bilstein dempers met H&R veren. Hier waren goca documenten bijgeleverd.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
heeft zelfs een manier gevonden om de CC-knoppen te monteren op z'n RRS-stuurke.
de gordels lopen gekruist naar achter ... nooit eerder aandacht aan gegeven, maar als ge foto's opzoekt op google wordt dat precies wel meer gedaan.
die kooi is ook wel knap gedaan. schoon clio, yup.
Comment
Comment