Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
    Gaaf met zwarte stalen velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      Gaaf met zwarte stalen velgen.

voor zover ik begrepen heb, zijn dat 17-duimse thuiskomers van de espace IV (of ook wel van de megane II RS). de band zelf ziet er niet uit als een typische thuiskomer, dus misschien wel vervangen door een winterband.

Comment

• Comment

• Mooi autootje.

Comment

• http://www.tracktools.info/renault-clio-rs-von-pitt-465

Comment

• megane RS met enkei NT03 velgen ... http://enkei.com/shop/racing/nt03m/

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten

vind hem eigenlijk beter staan op 17-ers dan op 18-ers ...

Comment

• Comment

Me 2.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ja ben ik ook mee akkoord, enerzijds vind ik het een beetje jammer dat ik 18 heb (17 is knapper en goedkopere banden ;-) ) anderzijds vind dat die velg bij de Redbull versie hoort.. Moet me er nog eens goed over bedenken :-D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
                                Ja ben ik ook mee akkoord, enerzijds vind ik het een beetje jammer dat ik 18 heb (17 is knapper en goedkopere banden ;-) ) anderzijds vind dat die velg bij de Redbull versie hoort.. Moet me er nog eens goed over bedenken :-D

wil me een tweede set velgen aanschaffen. zullen 17-duimse worden. zijn, zoals ge zegt, een goed deel goedkoper. denk wel dat het op geen reet zal trekken, zolang ik de clio niet lager leg.

Comment

wil me een tweede set velgen aanschaffen. zullen 17-duimse worden. zijn, zoals ge zegt, een goed deel goedkoper. denk wel dat het op geen reet zal trekken, zolang ik de clio niet lager leg.
                                  Bij Hothatchcenter ligt een set vers gepoederlakte 17ers van een Clio RS in het zwart. Check hun FB pagina es voor foto's...
                                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Heb OZ's ultraleggera 17-duims et 55 en 8.5j op mijne en vind het nog meevallen, ook omdat de velgen iets meer naar buiten komen, ga er nu een 225 opleggen van band en dan zal een verlaging niet nodig zijn denk ik heb nu men originele velgen erop liggen voor de winter en dat is et 68 en 7.5j en dat verschil is echt groot qua uiterlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                                      Bij Hothatchcenter ligt een set vers gepoederlakte 17ers van een Clio RS in het zwart. Check hun FB pagina es voor foto's...

heb eigenlijk al iets anders op't oog. toch bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                        Heb OZ's ultraleggera 17-duims et 55 en 8.5j op mijne en vind het nog meevallen, ook omdat de velgen iets meer naar buiten komen, ga er nu een 225 opleggen van band en dan zal een verlaging niet nodig zijn denk ik heb nu men originele velgen erop liggen voor de winter en dat is et 68 en 7.5j en dat verschil is echt groot qua uiterlijk.

yup. sinds ik de originele 215-ers vervangen heb door 225, staat de clio wat beter.

zeker dat die ultra's 8.5 breed zijn? dacht dat die alleen in 8X17 werden gemaakt. ultra's staan wel goed onder ne clio. heb er al verschillende op het engelse clio-forum zien passeren.

Comment

yup. sinds ik de originele 215-ers vervangen heb door 225, staat de clio wat beter.

zeker dat die ultra's 8.5 breed zijn? dacht dat die alleen in 8X17 werden gemaakt. ultra's staan wel goed onder ne clio. heb er al verschillende op het engelse clio-forum zien passeren.
                                          Yep 8j zat ff met de maten van men andere wagen in men hoofd

Comment

Working...
                                          X