Starring: Renault R5 Turbo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RENAULT Sport/Alpine Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtentoch nog iets leuker dan de nieuwe AlpineThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Al zorg de wrap er voor dat het een raar uitziend ding is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
Ik doelde eigenlijk op wat er onder die wrap zit
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Ik herinner mij ergens rond 1980, onderweg naar Zuid Frankrijk, dat er ons op de autoroute du Soleil zo een rode maxiturbo voorbijstak, wat was ik onder de indruk al kind. Ik vind het nog steeds een van de vetste karren ever“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk herinner mij ergens rond 1980, onderweg naar Zuid Frankrijk, dat er ons op de autoroute du Soleil zo een rode maxiturbo voorbijstak, wat was ik onder de indruk al kind. Ik vind het nog steeds een van de vetste karren ever
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
My god zalige foto, zo een spot in het wild“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenMy god zalige foto, zo een spot in het wild
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment