Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Sport/Alpine Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Ken iemand die aan de bouw van de Espace F1 heeft gewerkt.
    Hij heeft ook gewerkt aan de eerste 50 prototypes van de Clio V6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten
      Ken iemand die aan de bouw van de Espace F1 heeft gewerkt.
      Hij heeft ook gewerkt aan de eerste 50 prototypes van de Clio V6

Die mens heeft een leuke job

Comment

Comment

Zalige foto's Spyker, eerste keer dat ik de trophy speciale versie zie... iemand nog foto's van de andere clio RS speciale versies?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            EXACT dezelfde passeerde hier net, ook een franse plaat, zelfde kleur, WAT een wagen IRL

Echt prachtig!
            Ik heb er alleen wat schrik van, schijnt tricky te zijn!

Een dealer in Zwalm heeft er zo eentje (ook blauw en met grijze luchthappers opzij). Hij heeft ook nog Alpine en een Avantime. Blijkbaar wel een liefhebber.
            Die wagens staan trouwens dikwijls gewoon buiten op de parking voor zijn garage.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Op verzoek

Is een originele Belgische Renault 5 Alpine Turbo uit 1982
              Ben tweede eigenaar, er zit wel wat werk aan maar het is dan ook een hobby auto

Droes

Comment

wat een ZALIGE kar

Maak daar is een topic van maat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                  Die mens heeft een leuke job
                  Goh, langs de ene kant wel maar langs de andere kant kan hij weinig tot gen verlof nemen tijdens het jaar. Indien ik me goed herinner was er een periode geweest van meer dan 5 jaar waar hij geen "vakantie" heeft kunnen nemen.

Ok je werkt wel met leuke auto's. (Bouw van prototypes, Parijs-dakar wagens, replica's van oude modellen) maar op privé gebied is het wel een serieuze domper.
                  Langs de andere zijde liever dit dan werkloos.

Die wagens worden tijdens de bouw elke avond in een "safe" geplaatst waarvan elke dag de code verandert is en maar bekend bij een zeer geringe groep. (lees 2-3 personen)

Comment

Renault Sport/Alpine lovers

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten

Dit verdient toch ook wel een apart topic volgens mij. Renault sport/alpine heeft ook een rijke geschiedenis net zoals de M-modellen van BMW bijvoorbeeld.

Post dus hier alles i.v.m de sportieve modellen van Renault, zowel nieuw als oud.

De zou de nieuwe alpine worden voor 2010 .
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      mijn oom in Iran rijdt met zoiets rond.Echt bangelijke auto en da geluid
                      fotoooos

na het verlof, please

Comment

Comment

Comment

Comment

Mmm was dit mijn garage maar
                              Elke dag met ne andere rondrijden

Comment

R5 Alpine Turbo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  wat een ZALIGE kar

Maak daar is een topic van maat
                                  Hoezo een topic? der is niet veel meer aan te zien hoor

@skillz: gij zijt de broer van kevin zeker? ex 5 cabrio GTT?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten

R5 Alpine Turbo.
                                    Prachtig... je wilt niet weten hoeveel werk daarin zit om dat ouwe beestje zo te doen blinken
                                    Ooit wordt de mijne ook zo mooi.. maar dan alpine blauw

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Droes Bekijk Berichten
                                        @skillz: gij zijt de broer van kevin zeker? ex 5 cabrio GTT?
                                        Jep

Comment

M'n ouders hebben nog een Renault 5 Turbo gehad. In het grijs, met voor de rest enkel een reuze Turbo-sticker op de achterruit. Echt een underdog, een gigantisch turbogat en dan sleurde dat ding als zot om (dixit mijn pa) zelfs Porsches in verlegenheid te brengen... Het mocht niet zijn maar het ding is perte totale gereden, anders hadden we hem zeker gehouden als klassieker.

Nu heeft m'n nonkel dus nog een Alpine staan. Geen Turbo maar een atmosferische versie (2.8 V6 158 pk als ik me niet vergis) in parelmoer wit en met bruine fluwelen zetels. Echt zo zalig, typisch jaren '80. Na de examens ga ik dat ding eens fatsonlijk wassen en er ook eens een toertje mee doen (m'n nonkel zou zich moeten schamen hij heeft echt al lang niet meer gedraaid). Misschien ook wat foto's nemen dan. Ik overweeg serieus om m'n nonkel te dwingen van dat ding te houden. Ik wil dat dan wel overnemen tegen dat ik afgestudeerd ben of zo. Als tweede wagen, tegen dan is hij ook oldtimer.

Comment

Working...
                                          X