Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz designo & AMG Manufaktur
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten@gTa, kan jij zeggen welke houtsoort dit is?
En heb jij toevallig nog Hi-res persfoto's van designo interieurs in de G?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenen is dit designo leder... of standaard 'cognac' leder?
en het hout? pappel natur, of iets van designo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's - denk ik - één van de twee "Editions" die gewoon in de optielijst staan (althans toch in Duitsland), je kan kiezen tussen dit cognac en een soort lichtbeige leder. Niet zeker.
en is populierenhout =?= pappel? m'n duits...
Ik hoop dat 'pappel' eerder dat hout uit die CL 'Edition' is, dan dat hout uit de G van op de vorige pagina...
trouwens... je 40.000ste post... freak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPappel = populier, yep.
dat hout in het stuur is ronduit lelijk
Comment
-
net die oude prijslijst eens uitgepluisd; absurde prijzen
*pappieeeeeeee, ik wil m'n eigen sportstoel achteraan, en m'n eigen airco!*
25.000€
*en carbon inlegstukjes!*
11.000€
het meest 'betaalbare' is dan nog bekleding van middenconsole en dashboard; 785€ voor de middenconsole, en 2125€ voor het dashboard (onderkant, bovenkant, handschoenenkastje, stuurkolom)... + werk uiteraard
Hoe werkt dat juist voor zo'n 'umbau'; moet heel de wagen achteraf naar Affalterbach, en wordt daar het dash gedemonteerd, of wordt er een met leder bekleed dash aangeleverd?
En de kleuren die je kan kiezen; zijn dat de Designo-kleuren, of nog andere?
Ik zie daar ook prijzen tussen staan voor designo-parts, zoals de sierdelen in designo-hout bijvoorbeeld... die komen echter niet helemaal overeen met de prijzen die in de gewone G-prijslijst staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtennet die oude prijslijst eens uitgepluisd; absurde prijzen
*pappieeeeeeee, ik wil m'n eigen sportstoel achteraan, en m'n eigen airco!*
25.000€
*en carbon inlegstukjes!*
11.000€
het meest 'betaalbare' is dan nog bekleding van middenconsole en dashboard; 785€ voor de middenconsole, en 2125€ voor het dashboard (onderkant, bovenkant, handschoenenkastje, stuurkolom)... + werk uiteraard
Hoe werkt dat juist voor zo'n 'umbau'; moet heel de wagen achteraf naar Affalterbach, en wordt daar het dash gedemonteerd, of wordt er een met leder bekleed dash aangeleverd?
En de kleuren die je kan kiezen; zijn dat de Designo-kleuren, of nog andere?
Ik zie daar ook prijzen tussen staan voor designo-parts, zoals de sierdelen in designo-hout bijvoorbeeld... die komen echter niet helemaal overeen met de prijzen die in de gewone G-prijslijst staan
Comment
-
-
-
Damn, dat dit topic al zolang niet meer aangeraakt is!
Hoort dit topic tegenwoordig ook niet bij de merk-lovers sectie?
Hier enkele foto's waar je goed het effect van het Mysticweiss kan zien.
Ik vind het echt een zeer knap kleurtje. Je begint het ook vaker en vaker te zien bij veel constructeurs (Toyota, Fiat 500, Honda S2000,... ) , wit metallic.
Bijgevoegde Bestanden
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
"Magno antracietgrijs" icm "Mystiekrood" en zwarte pianolak
Comment
-
-
Het kleur op de E63 die ik gespot heb is blijkbaar van de Designo afdeling.
"Designo Magno Platin"
Comment
Comment