Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en is dit designo leder... of standaard 'cognac' leder?
en het hout? pappel natur, of iets van designo?
Da's - denk ik - één van de twee "Editions" die gewoon in de optielijst staan (althans toch in Duitsland), je kan kiezen tussen dit cognac en een soort lichtbeige leder. Niet zeker.
Da's - denk ik - één van de twee "Editions" die gewoon in de optielijst staan (althans toch in Duitsland), je kan kiezen tussen dit cognac en een soort lichtbeige leder. Niet zeker.
thnx!
en is populierenhout =?= pappel? m'n duits...
Ik hoop dat 'pappel' eerder dat hout uit die CL 'Edition' is, dan dat hout uit de G van op de vorige pagina...
net die oude prijslijst eens uitgepluisd; absurde prijzen
*pappieeeeeeee, ik wil m'n eigen sportstoel achteraan, en m'n eigen airco!*
25.000€
*en carbon inlegstukjes!*
11.000€
het meest 'betaalbare' is dan nog bekleding van middenconsole en dashboard; 785€ voor de middenconsole, en 2125€ voor het dashboard (onderkant, bovenkant, handschoenenkastje, stuurkolom)... + werk uiteraard
Hoe werkt dat juist voor zo'n 'umbau'; moet heel de wagen achteraf naar Affalterbach, en wordt daar het dash gedemonteerd, of wordt er een met leder bekleed dash aangeleverd?
En de kleuren die je kan kiezen; zijn dat de Designo-kleuren, of nog andere?
Ik zie daar ook prijzen tussen staan voor designo-parts, zoals de sierdelen in designo-hout bijvoorbeeld... die komen echter niet helemaal overeen met de prijzen die in de gewone G-prijslijst staan
net die oude prijslijst eens uitgepluisd; absurde prijzen
*pappieeeeeeee, ik wil m'n eigen sportstoel achteraan, en m'n eigen airco!*
25.000€
*en carbon inlegstukjes!*
11.000€
het meest 'betaalbare' is dan nog bekleding van middenconsole en dashboard; 785€ voor de middenconsole, en 2125€ voor het dashboard (onderkant, bovenkant, handschoenenkastje, stuurkolom)... + werk uiteraard
Hoe werkt dat juist voor zo'n 'umbau'; moet heel de wagen achteraf naar Affalterbach, en wordt daar het dash gedemonteerd, of wordt er een met leder bekleed dash aangeleverd?
En de kleuren die je kan kiezen; zijn dat de Designo-kleuren, of nog andere?
Ik zie daar ook prijzen tussen staan voor designo-parts, zoals de sierdelen in designo-hout bijvoorbeeld... die komen echter niet helemaal overeen met de prijzen die in de gewone G-prijslijst staan
AMG Manufaktur, zoals 't vroeger heette, is handenarbeid. Je gaat met je auto naar Affalterbach, ja, het wordt niet "op afstand" gedaan.
En neen, heb geen nieuwere prijslijst dan die die je daar op de site vindt. AMG staat bekend om z'n zéér trage update van z'n prijslijsten. Voor deze uitkwam moesten we 't doen met die van ergens 2004, ofzo, dacht ik. Go figure.
Damn, dat dit topic al zolang niet meer aangeraakt is!
Hoort dit topic tegenwoordig ook niet bij de merk-lovers sectie?
Hier enkele foto's waar je goed het effect van het Mysticweiss kan zien.
Ik vind het echt een zeer knap kleurtje. Je begint het ook vaker en vaker te zien bij veel constructeurs (Toyota, Fiat 500, Honda S2000,... ) , wit metallic.
Comment