Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz designo & AMG Manufaktur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      @gTa, kan jij zeggen welke houtsoort dit is?

En heb jij toevallig nog Hi-res persfoto's van designo interieurs in de G?
      Ik denk dat dit populierenhout is.

Comment

en is dit designo leder... of standaard 'cognac' leder?

en het hout? pappel natur, of iets van designo?
        Da's - denk ik - één van de twee "Editions" die gewoon in de optielijst staan (althans toch in Duitsland), je kan kiezen tussen dit cognac en een soort lichtbeige leder. Niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Da's - denk ik - één van de twee "Editions" die gewoon in de optielijst staan (althans toch in Duitsland), je kan kiezen tussen dit cognac en een soort lichtbeige leder. Niet zeker.
          thnx!
          en is populierenhout =?= pappel? m'n duits...
          Ik hoop dat 'pappel' eerder dat hout uit die CL 'Edition' is, dan dat hout uit de G van op de vorige pagina...

trouwens... je 40.000ste post... freak

Comment

• Pappel = populier, yep.

Comment

Pappel = populier, yep.
              valt me dat even tegen...

dat hout in het stuur is ronduit lelijk

Comment

• gTa; kan jij aan de up-to-date AMG-manufaktur prijslijsten?

Ik zie dat ze dus ook carbon-inleglijsten hebben voor de G... sounds interesting
                en ook een glazen schuifdak! alleen allemaal prijzige boel

Comment

• net die oude prijslijst eens uitgepluisd; absurde prijzen

*pappieeeeeeee, ik wil m'n eigen sportstoel achteraan, en m'n eigen airco!*
                  25.000€
                  *en carbon inlegstukjes!*
                  11.000€

het meest 'betaalbare' is dan nog bekleding van middenconsole en dashboard; 785€ voor de middenconsole, en 2125€ voor het dashboard (onderkant, bovenkant, handschoenenkastje, stuurkolom)... + werk uiteraard

Hoe werkt dat juist voor zo'n 'umbau'; moet heel de wagen achteraf naar Affalterbach, en wordt daar het dash gedemonteerd, of wordt er een met leder bekleed dash aangeleverd?
                  En de kleuren die je kan kiezen; zijn dat de Designo-kleuren, of nog andere?
                  Ik zie daar ook prijzen tussen staan voor designo-parts, zoals de sierdelen in designo-hout bijvoorbeeld... die komen echter niet helemaal overeen met de prijzen die in de gewone G-prijslijst staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                    G-klasse Grand-edition met matte lak:

Allanitgrau Magno... is dat een designo-lak die je nu nog kan verkrijgen?

Comment

net die oude prijslijst eens uitgepluisd; absurde prijzen

*pappieeeeeeee, ik wil m'n eigen sportstoel achteraan, en m'n eigen airco!*
                      25.000€
                      *en carbon inlegstukjes!*
                      11.000€

het meest 'betaalbare' is dan nog bekleding van middenconsole en dashboard; 785€ voor de middenconsole, en 2125€ voor het dashboard (onderkant, bovenkant, handschoenenkastje, stuurkolom)... + werk uiteraard

Hoe werkt dat juist voor zo'n 'umbau'; moet heel de wagen achteraf naar Affalterbach, en wordt daar het dash gedemonteerd, of wordt er een met leder bekleed dash aangeleverd?
                      En de kleuren die je kan kiezen; zijn dat de Designo-kleuren, of nog andere?
                      Ik zie daar ook prijzen tussen staan voor designo-parts, zoals de sierdelen in designo-hout bijvoorbeeld... die komen echter niet helemaal overeen met de prijzen die in de gewone G-prijslijst staan
                      AMG Manufaktur, zoals 't vroeger heette, is handenarbeid. Je gaat met je auto naar Affalterbach, ja, het wordt niet "op afstand" gedaan.

Comment

• En neen, heb geen nieuwere prijslijst dan die die je daar op de site vindt. AMG staat bekend om z'n zéér trage update van z'n prijslijsten. Voor deze uitkwam moesten we 't doen met die van ergens 2004, ofzo, dacht ik. Go figure.

Comment

designo "mysticwit"

gTa, kan ik deze foto's nog terugvinden ergens?
                          nls2000

Comment

• Hier alvast enkele pics die ik op 't net gevonden heb van het Mystic Wit:

Bijgevoegde Bestanden
                            nls2000

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                              nls2000

Comment

• Hmmm, not likely. Waren foto's vanop ebay, zie ik. Zullen al definitief van de ebay-servers gehaald zijn...

Comment

• Damn, dat dit topic al zolang niet meer aangeraakt is!

Hoort dit topic tegenwoordig ook niet bij de merk-lovers sectie?

Hier enkele foto's waar je goed het effect van het Mysticweiss kan zien.

Ik vind het echt een zeer knap kleurtje. Je begint het ook vaker en vaker te zien bij veel constructeurs (Toyota, Fiat 500, Honda S2000,... ) , wit metallic.

Bijgevoegde Bestanden

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• "Magno antracietgrijs" icm "Mystiekrood" en zwarte pianolak
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Extreem knappe combo

Comment

• Fak, die S facelift en dan met AMG-pakket en zo een kleurencombo
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Het kleur op de E63 die ik gespot heb is blijkbaar van de Designo afdeling.
                                          "Designo Magno Platin"

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Working...
                                          X