Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JEEP Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    OMG

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

*strijk*

hoewel ik dat ook wel zou willen hebben doen toen ik nog maar 8 jaar was ofzo...

Comment

Als je dát driften noemt....

Ook nog niet veel gewoon hé gij.

(trouwens, ging gij nog nie wa studeren? )
      ja. Driftologie

(ik wil wel maar het lukt niet... )

En inderdaad, veel driften is het niet... waarschijnlijk z'n transferbak naar de vaantjes of zo?

Ik drift beter met de G met z'n 4wd

Comment

Onze transferbak is ook naar de zak.

In en uit 4x4 gaat hij heel moeizaam, vaak met veel heen en weer geaccelereer enzo, dan pas gebeurt er iets. En als hij in 4WD staat, lijkt het alsof z'n middensper aanstaat.

In RWD is die bak best twitchy als het nat ligt.

Comment

Onze transferbak is ook naar de zak.

In en uit 4x4 gaat hij heel moeizaam, vaak met veel heen en weer geaccelereer enzo, dan pas gebeurt er iets. En als hij in 4WD staat, lijkt het alsof z'n middensper aanstaat.

In RWD is die bak best twitchy als het nat ligt.
          sure!

zo'n ding hoog op z'n poten is de ultieme driftbak!

wat heb je? een 4.0?

Ik heb 'leren' rijden met een toyota 4runner 2.4 td (staat hier nog wel ergens een topic van, geloof ik), met dat ding kon je echt 50 meter rechtdoor rijden met een drifthoek van 30 graden ofzo

waar zijn de tijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            *strijk*

hoewel ik dat ook wel zou willen hebben doen toen ik nog maar 8 jaar was ofzo...

Echt hé.

De alleréérste auto waar ik ooit 'zelfstandig' mee 'reed', had 300pk. Ik was toen 11 jaar ofzo.

En 'k mocht van m'n moeder niet aan de gaspedaal komen (is een automaat)... Toch maar even 'per ongeluk' tegen geduwd.

Comment

dit zou ik ooit nog wel eens willen, een wagoneer:

maar dan met 37'ers

Comment

170 zuipende ezels ja, aloewel

Comment

en nu ben ik leren. écht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                    sure!

zo'n ding hoog op z'n poten is de ultieme driftbak!

wat heb je? een 4.0?

Ik heb 'leren' rijden met een toyota 4runner 2.4 td (staat hier nog wel ergens een topic van, geloof ik), met dat ding kon je echt 50 meter rechtdoor rijden met een drifthoek van 30 graden ofzo

waar zijn de tijden...

Jup, 4.0 litre.

Hij heeft wel IOZ high performance bougiekabels

Marcheert best goed, die bak. Haalt vlot 175, en harder dan dat ben ik nog niet durven gaan.
                    Onze vorige (5 deurs, 4.0 H.O. Limited, in dat schoon bordeaux met beige lederen interieur, reed tegen de 200)
                    Heb eens met m'n vader in het terugkomen van't salon een Audi TT héél nipt 'gebeat' aan de lichten. Het lag wel nat, en wij hadden 4x4.

Comment

Man... zo'n Wagoneer....

Comment

is enorm

Comment

Dat foto'ke gebruikt ge wel graag hé

maar tis waar.

Comment

ja

Comment

Deze nieuwe mag er best zijn vind ik:

en de filmpjes

Comment

M'n moeder heeft vorige week eens met zo'n Grand 3.0 CRD Overland mogen rondcrossen....

lap... nu wil ze zo ene...

Die diesel is STIL!
                                Dat belooft voor in't buskot.

Comment

zo eentje:

Comment

M'n moeder heeft vorige week eens met zo'n Grand 3.0 CRD Overland mogen rondcrossen....

lap... nu wil ze zo ene...

Die diesel is STIL!
                                    tsja... it's a benz

toen ik deze week bij de mercedes-dealer was gevraagd of die 'nest' er nog lang moest blijven staan *wijzend naar al die chryslers en dodge's*, ik had gehoopt dat die dingen met de breuk tussen mercedes en chrysler wel uit de showroom zouden verdwijnen.

Maar neen hoor, voor belgië blijft voorlopig alles hetzelfde.

(Tegen Jeep heb ik niets, maar zo'n Dodge Caliber of Dodge Nitro langs een Mercedes CL is écht geen zicht.)

Comment

Vroeger... was een Jeep Grand Cherokee zo vet meneer

Tegenwoordig vind ik ze precies wat voorbijgestreefd door de concurrentie

Comment

mode is moordend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Vroeger... was een Jeep Grand Cherokee zo vet meneer

Tegenwoordig vind ik ze precies wat voorbijgestreefd door de concurrentie
                                          de vorige had volgens mij ook meer capaciteiten dan de huidige. Of het is te zeggen... de concurrentie nu heeft meer capaciteiten dan toen. Jeep heeft te veel stil gestaan (qua design is er ook niet veel veranderd, integendeel, de vorige vond ik knapper ), het enige wat echt geëvolueerd is is de motor. Die niet van hun komt.

Een Grand was een prestige-voertuig, in de tijd van de offroaders was het één van de comfortabelste en best onroad-rijdende 4x4's, toen de ML enzo er bij kwamen was hij nog altijd comfortabeler, een pak beter offroad en hij reed quasi even goed op de weg, en zijn afwerking was nog eens even goed ook.

Die vergelijking gaat echter voor de huidige generaties niet meer op, waardoor de enige échte kwaliteit van de Grand is, dat ie een pak goedkoper is dan zijn gelijkwaardig uitgerustte concurrenten.

Comment

Working...
                                          X