Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JEEP Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Onze ex- Jeep.

Comment

De oer - Jeep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        OMG

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoe eigelijk, die kan met moeite boven het stuur kijken!
        Ik had ook nog eens een filmpje gezien dat ze met zo'n JEEP echt zotte dingen deden, jumps, extreme hills enzo, totdat die begon af te takelen. Opmerkelijk hoe sterk zo'n JEEP wel niet is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

(Tegen Jeep heb ik niets, maar zo'n Dodge Caliber of Dodge Nitro langs een Mercedes CL is écht geen zicht.)

Ja, dat vind ik ook.

Maar ik vind ook dat de Grand Cherokee niet vergelijkbaar is met zo'n Nitro of Caliber, qua afwerking, en qua 'auto zijn'. Het is alsof ze van een verschillend merk zijn gewoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Vroeger... was een Jeep Grand Cherokee zo vet meneer

Tegenwoordig vind ik ze precies wat voorbijgestreefd door de concurrentie
            de vorige had volgens mij ook meer capaciteiten dan de huidige. Of het is te zeggen... de concurrentie nu heeft meer capaciteiten dan toen. Jeep heeft te veel stil gestaan (qua design is er ook niet veel veranderd, integendeel, de vorige vond ik knapper ), het enige wat echt geëvolueerd is is de motor. Die niet van hun komt.

Goh, voorbijgestreefd... Misschien wel.

Maar alleen al als je het prijsverschil bekijkt tussen bijvoorbeeld een ML en een Grand, vind ik dat de Grand geen 'slecht werk aflevert'.
            Ik bedoel maar, 65.000 euro voor zo'n SRT8.... Dat is toch écht wel bang for buck hé? Niet alleen bang, maar ook stijl (al is dat uiteraard voor subjectief), luxe en comfort, kwaliteit, etc.

Eerlijk gezegd, ik zou geen seconde twijfelen tussen een Grand 3.0CRD en een ML320CDI.

Comment

de vorige had volgens mij ook meer capaciteiten dan de huidige. Of het is te zeggen... de concurrentie nu heeft meer capaciteiten dan toen. Jeep heeft te veel stil gestaan (qua design is er ook niet veel veranderd, integendeel, de vorige vond ik knapper ), het enige wat echt geëvolueerd is is de motor. Die niet van hun komt.

Een Grand was een prestige-voertuig, in de tijd van de offroaders was het één van de comfortabelste en best onroad-rijdende 4x4's, toen de ML enzo er bij kwamen was hij nog altijd comfortabeler, een pak beter offroad en hij reed quasi even goed op de weg, en zijn afwerking was nog eens even goed ook.

Die vergelijking gaat echter voor de huidige generaties niet meer op, waardoor de enige échte kwaliteit van de Grand is, dat ie een pak goedkoper is dan zijn gelijkwaardig uitgerustte concurrenten.

Maar... dat is niet waar wat je zegt.

Tis te zeggen, de vroegere Grand Cherokee was, zoals je inderdaad zegt, een zeer goede, luxeuze on-road SUV toen hij op de markt kwam...

MAAR... op terrein was het een beest van een voertuig. In die klasse (luxe SUV's) kon niets, maar dan ook niets dat ding volgen op rough terrain.

Ik weet nog goed dat een kennis van ons samen met m'n vader eens gaan offroaden zijn, toen 'ie net z'n Grand Cherokee 5.2 Limited had. Dat ding ging gewoon overal door.

In hoeverre ze met de huidige Grand nog voldoen aan die offroad-capaciteiten, zal nog moeten blijken, maar het blijft een feit dat JEEP hun 4WD systemen een van de beste ter wereld zijn.

Maar inderdaad... eigelijk... wie van de mensen die zo'n ding kopen de dag van vandaag, komen daar ooit mee van de verharde baan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk Berichten
                Onze ex- Jeep.

Ferme bak. Welke motor?

Comment

Comment

Comment

zalige kar.

Comment

Comment

Ferme bak

Tgoh... die zijn echt geen zak meer waard hé

Comment

en toch zo fancy.

Comment

schone witte

Comment

Fffffffffffffffffffffffffffffff !!

Comment

Ffe wat vers leven in dit topic blazen.

Comment

Comment

Comment

Jeep Grand Cherokee SRT-8 ->

Voor mij zo als het kan;

Jeep SRT8 vs ML 63 AMG from inside the ML 63 AMGTHIS VIDEO IS PROPERTY OF rtmill & RockSoccer90

Ziet die kar vertrekken...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                        X