Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JEEP Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    spinnewebben

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

heerlijk

Maar de eenige jeep die ik echt zou kopen blijft de wrangler 4.0.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

Yell yeah.

Vetste 4x4 ooit, na de G-wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Jeep Grand Cherokee SRT-8 ->

Voor mij zo als het kan;

Ja, ikke ook.

Maar met de diepe velgen dan.

Comment

Zoooo ferm

Comment

Was Renske geregistreerd op 't forum, je zou ze vaak hier vinden. Ze is gék van Jeep, en dan niet de busjes, en de moderne brol ... maar énkel van de CJ en de Wrangler.

'k Heb 'r beloofd dat we voor m'n 40e nog eentje in huis halen, een Wrangler met sixpack, bodylift kit, misschien ook nog andere velgjes, en dikke & hoge banden. Ik zou eigenlijk zeer graag 'n Rubicon van 't vorig model, maar die kan je niet inschrijven als lichte vracht wegens te korte laadbak.

Comment

dit is zooooveeeel beter dan de compass... en dezelfde basis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Was Renske geregistreerd op 't forum, je zou ze vaak hier vinden. Ze is gék van Jeep, en dan niet de busjes, en de moderne brol ... maar énkel van de CJ en de Wrangler.

'k Heb 'r beloofd dat we voor m'n 40e nog eentje in huis halen, een Wrangler met sixpack, bodylift kit, misschien ook nog andere velgjes, en dikke & hoge banden. Ik zou eigenlijk zeer graag 'n Rubicon van 't vorig model, maar die kan je niet inschrijven als lichte vracht wegens te korte laadbak.
                  Axel van't 4x4forum heeft altijd full prepared rubicons... Die kijkt niet op een cent, koopt die aan in de US, bouwt ze volledig om naar zijn goesting (verhogen, bandjes, 2 winches,...), rijdt er enkele trails mee en koopt zich dan weer iets anders naar zijn zin. Als je er ooit eentje zoekt in occasie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                    Zoooo ferm

Dom. Een Jeep waar je nog geen boot mee kan trekken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                      Axel van't 4x4forum heeft altijd full prepared rubicons... Die kijkt niet op een cent, koopt die aan in de US, bouwt ze volledig om naar zijn goesting (verhogen, bandjes, 2 winches,...), rijdt er enkele trails mee en koopt zich dan weer iets anders naar zijn zin. Als je er ooit eentje zoekt in occasie...
                      Mjah, fully prepped moeten ze nou ook alweer niet zijn. Een "klein" bodylift kitje is voldoende, 't moet geen +15cm Trailmaster zijn ofzo. En geen andere sperren of stangen of wat dan ook.

Bedoeling is eigenlijk van er wat "vettere" banden onder te kunnen leggen met meer dan voldoende speling in de wielkassen. Bij 'n MY05/06 Rubicon zou ik zelfs de originele 5-spaaks lichtmetalen velgen houden, zijn voldoende knap.

Wat ik wel zéker wil, is 'n afneembare canvas top, de kleine (lage) deurtjes, en 'n bikini top. Zonder deuren is nog cooler, maar mag niet in België dacht ik. Maar geen nood, de lage deurtjes zijn ook vet.

Mijn droom-Jeep is 'n uni rode '06 Rubicon, beetje liften, wat dikkere banden erop, en de lage deurtjes. Meer moet dat niet zijn.

Comment

Of een zilveren, al even goed.

Perféct !!!

(in winter-trim)

(in de zomer wil ik nog de lage deurtjes en 'n canvas bikini-topje)

Comment

Vét !!

Ik zou wel willen, maar 'k denk dat Renske minder aan die look is. Nochtans helemaal geen dure look, 't is een quasi standaard, zwarte Rubicon met zwarte velgen, beetje gelift (10 cm ofzo).

Comment

Dit vind ik lelijk ... te hoog, en de te kleine standaardbandjes.

Comment

Zo'n SRT-8 is zo vet, op de baan naar St-Job is er iemand die zo eentje heeft.

I love it

Comment

Zalig zo'n jeep. wou ik altijd toen ik 18 was. Maar ik zag er mij niet dagelijks 100km mee rijden.
                                deuren mogen wel weg dacht ik, gewoon een koordje of ketting tussenspannen. Zo eentje bolt hier toch rond in de zomer.
                                zwart met veel chroom aan (rolbeugels en scharnierpunten) en achteraan in de laadbak allemaal traanplaat. zalig mooi

Comment

En de nieuwe? I don't know, 't is wennen. 'k Vind z'n voorkant niet zo knap, teveel volumineus plastic.

Zo, ca va :

(in m'n favo kleur en met lage deurtjes )

Juist nog wat bigger tyres erop.

Maar vooraan...

Wachten en kijken wat de aftermarket tjoeners brengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Mjah, fully prepped moeten ze nou ook alweer niet zijn. Een "klein" bodylift kitje is voldoende, 't moet geen +15cm Trailmaster zijn ofzo. En geen andere sperren of stangen of wat dan ook.

Bedoeling is eigenlijk van er wat "vettere" banden onder te kunnen leggen met meer dan voldoende speling in de wielkassen. Bij 'n MY05/06 Rubicon zou ik zelfs de originele 5-spaaks lichtmetalen velgen houden, zijn voldoende knap.

Wat ik wel zéker wil, is 'n afneembare canvas top, de kleine (lage) deurtjes, en 'n bikini top. Zonder deuren is nog cooler, maar mag niet in België dacht ik. Maar geen nood, de lage deurtjes zijn ook vet.

Mijn droom-Jeep is 'n uni rode '06 Rubicon, beetje liften, wat dikkere banden erop, en de lage deurtjes. Meer moet dat niet zijn.
                                    dan gaan die van hem inderdaad niet zijn wat je zoekt

dit zijn z'n 3 rubi's, de grijze is nog standaard (mooi om te vergelijken)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                      Zalig zo'n jeep. wou ik altijd toen ik 18 was. Maar ik zag er mij niet dagelijks 100km mee rijden.
                                      deuren mogen wel weg dacht ik, gewoon een koordje of ketting tussenspannen. Zo eentje bolt hier toch rond in de zomer.
                                      zwart met veel chroom aan (rolbeugels en scharnierpunten) en achteraan in de laadbak allemaal traanplaat. zalig mooi
                                      Idd. Da's échte Jeep.

Zonder deurtjes is wettelijk niet toegestaan ... dacht ik ... maar bon. En ik vind die lage deutrjes zelfs nog knapper.

Wat jij omschrijft is uiteraard moddervet, een ferm verhoogde ouwe Wrangler (met rechthoekige lichten, de YJ) in 't uni zwart, alles in chroom yep wat maar kan, en binnenin offroadkuipjes in rode stof.

Zoies :

... maar dan met de California Style bumpers (gewoon ronde buizen) en niet deze stijl/
                                      .

Vét !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        dan gaan die van hem inderdaad niet zijn wat je zoekt

dit zijn z'n 3 rubi's, de grijze is nog standaard (mooi om te vergelijken)

Die grijze !!!!!!!!!!!!

Comment

Nieuwe Wrangler werd goed getest in AG. Blij dat ze daar toch puik werk mee geleverd hebben!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X