Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JEEP Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJeep Grand Cherokee SRT-8 ->
Voor mij zo als het kan;
Maar met de diepe velgen dan.
Comment
-
Was Renske geregistreerd op 't forum, je zou ze vaak hier vinden. Ze is gék van Jeep, en dan niet de busjes, en de moderne brol ... maar énkel van de CJ en de Wrangler.
'k Heb 'r beloofd dat we voor m'n 40e nog eentje in huis halen, een Wrangler met sixpack, bodylift kit, misschien ook nog andere velgjes, en dikke & hoge banden. Ik zou eigenlijk zeer graag 'n Rubicon van 't vorig model, maar die kan je niet inschrijven als lichte vracht wegens te korte laadbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWas Renske geregistreerd op 't forum, je zou ze vaak hier vinden. Ze is gék van Jeep, en dan niet de busjes, en de moderne brol ... maar énkel van de CJ en de Wrangler.
'k Heb 'r beloofd dat we voor m'n 40e nog eentje in huis halen, een Wrangler met sixpack, bodylift kit, misschien ook nog andere velgjes, en dikke & hoge banden. Ik zou eigenlijk zeer graag 'n Rubicon van 't vorig model, maar die kan je niet inschrijven als lichte vracht wegens te korte laadbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenZoooo ferm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenAxel van't 4x4forum heeft altijd full prepared rubicons... Die kijkt niet op een cent, koopt die aan in de US, bouwt ze volledig om naar zijn goesting (verhogen, bandjes, 2 winches,...), rijdt er enkele trails mee en koopt zich dan weer iets anders naar zijn zin. Als je er ooit eentje zoekt in occasie...
Bedoeling is eigenlijk van er wat "vettere" banden onder te kunnen leggen met meer dan voldoende speling in de wielkassen. Bij 'n MY05/06 Rubicon zou ik zelfs de originele 5-spaaks lichtmetalen velgen houden, zijn voldoende knap.
Wat ik wel zéker wil, is 'n afneembare canvas top, de kleine (lage) deurtjes, en 'n bikini top. Zonder deuren is nog cooler, maar mag niet in België dacht ik. Maar geen nood, de lage deurtjes zijn ook vet.
Mijn droom-Jeep is 'n uni rode '06 Rubicon, beetje liften, wat dikkere banden erop, en de lage deurtjes. Meer moet dat niet zijn.
Comment
-
Zalig zo'n jeep. wou ik altijd toen ik 18 was. Maar ik zag er mij niet dagelijks 100km mee rijden.
deuren mogen wel weg dacht ik, gewoon een koordje of ketting tussenspannen. Zo eentje bolt hier toch rond in de zomer.
zwart met veel chroom aan (rolbeugels en scharnierpunten) en achteraan in de laadbak allemaal traanplaat. zalig mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMjah, fully prepped moeten ze nou ook alweer niet zijn. Een "klein" bodylift kitje is voldoende, 't moet geen +15cm Trailmaster zijn ofzo. En geen andere sperren of stangen of wat dan ook.
Bedoeling is eigenlijk van er wat "vettere" banden onder te kunnen leggen met meer dan voldoende speling in de wielkassen. Bij 'n MY05/06 Rubicon zou ik zelfs de originele 5-spaaks lichtmetalen velgen houden, zijn voldoende knap.
Wat ik wel zéker wil, is 'n afneembare canvas top, de kleine (lage) deurtjes, en 'n bikini top. Zonder deuren is nog cooler, maar mag niet in België dacht ik. Maar geen nood, de lage deurtjes zijn ook vet.
Mijn droom-Jeep is 'n uni rode '06 Rubicon, beetje liften, wat dikkere banden erop, en de lage deurtjes. Meer moet dat niet zijn.
dit zijn z'n 3 rubi's, de grijze is nog standaard (mooi om te vergelijken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZalig zo'n jeep. wou ik altijd toen ik 18 was. Maar ik zag er mij niet dagelijks 100km mee rijden.
deuren mogen wel weg dacht ik, gewoon een koordje of ketting tussenspannen. Zo eentje bolt hier toch rond in de zomer.
zwart met veel chroom aan (rolbeugels en scharnierpunten) en achteraan in de laadbak allemaal traanplaat. zalig mooi
Zonder deurtjes is wettelijk niet toegestaan ... dacht ik ... maar bon. En ik vind die lage deutrjes zelfs nog knapper.
Wat jij omschrijft is uiteraard moddervet, een ferm verhoogde ouwe Wrangler (met rechthoekige lichten, de YJ) in 't uni zwart, alles in chroom yep wat maar kan, en binnenin offroadkuipjes in rode stof.
Zoies :
... maar dan met de California Style bumpers (gewoon ronde buizen) en niet deze stijl/
.
Vét !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendan gaan die van hem inderdaad niet zijn wat je zoekt
dit zijn z'n 3 rubi's, de grijze is nog standaard (mooi om te vergelijken)
Die grijze !!!!!!!!!!!!
Comment
-
Nieuwe Wrangler werd goed getest in AG. Blij dat ze daar toch puik werk mee geleverd hebben!
Comment
Comment