Liever ééntje van rond '92. Met de vierkante koplampen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JEEP Lovers
Collapse
X
-
Dat lijkt me ook trouwens erg leuk om te gaan doen in Arizona/California of waar dan ook. Met zo'n wrangler over de rotsen gaan rijden.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNieuwe Wrangler werd goed getest in AG. Blij dat ze daar toch puik werk mee geleverd hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenLiever ééntje van rond '92. Met de vierkante koplampen.
Mijn favoriet is nog altijd de TJ Rubicon ... op 't feit na dat 'ie niet als LV kon worden gehomologeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDat lijkt me ook trouwens erg leuk om te gaan doen in Arizona/California of waar dan ook. Met zo'n wrangler over de rotsen gaan rijden.
Ken de site niet van buiten, weet wel dat de man van de vrouw die altijd filmde "Stu" heette. Effe zoeken.
Comment
-
Bijna in elke post begint Gilles over die LV
Dus vaste wand tussen passagiers- en laadruimte, en dan nog genoeg laadruimte overhouden...
Stond in elk geval niets van in de test, zover ik me kan herinneren.
Mm
De nieuwe is wel groter hoor, breder vooral.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenBijna in elke post begint Gilles over die LV
Dus vaste wand tussen passagiers- en laadruimte, en dan nog genoeg laadruimte overhouden...
Stond in elk geval niets van in de test, zover ik me kan herinneren.
Mm
De nieuwe is wel groter hoor, breder vooral.
't Probleem was dat de laadruimte achter de voorzetels niet lang genoeg was om de helft van de lengte van de wielbasis te bedragen. Dus LV-homologatie was simpelweg niet mogelijk. Da's de reden waarom je zo weinig Wrangler TJ ziet, ze verkochten quasi niet omdat ze gewoon moesten worden ingeschreven ... en 'n TJ met die vierpitter, miljaar da's huilen met uw mongolenklakske op.
'k Ga 'es bij de dealer binnenspringen dees namiddag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit is net géén cool videootje, je zit continu op eentje te kijken die te ongeduldig is, en die blijkbaar niet zoveel ervaring heeft (niet dat ik dat heb, maar kijken naar experts = cool ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPaar filmpjes waar Wranglers de wetten van de fysica iets te hard tarten:
http://www.youtube.com/watch?v=rwmNmQP-KL4
Ferme crash, yep. Is wel slecht gefilmd in die zin dat je op die video compleet geen idee hebt hoe steil dat daar is. Stijgingspercentage ligt tussen de 70 en de 120%. Zot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenen 'n TJ met die vierpitter, miljaar da's huilen met uw mongolenklakske op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
die tweede is gewoon een dwaze bestuurder, het is nu eenmaal een regel om op onbekend terrein éérst te gaan kijken wat er achter een bergje komt, of hoe diep een plas is, enz. Als je dat niet doet, zie je wat er van komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDie eerste is net iets té steil. Je kunt je wel afvragen waarom hij gas blijft geven, als z'n voorwielen al contact met de ondergrond verliezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTe steil is 't zeker niet, ze rijden daar zelfs in karavaan naar boven. Maar inderdaad je vraagt je af waarom 'ie die halve of zelfs bijna een hele seconde te lang op 't gas bleef staan...
Comment
Comment