Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nieuwe Wrangler werd goed getest in AG. Blij dat ze daar toch puik werk mee geleverd hebben!
Weet jij toevallig of 'ie als lichte vracht kan worden ingeschreven? De vorige (Wrangler TJ) kon dat niet. Vind ik wel een must, anders is zo'n sixpack te duur.
Liever ééntje van rond '92. Met de vierkante koplampen.
De rechthoekige koplampen van de YJ zijn inderdaad vét ... maar daar blijft 't ook bij. De meeste YJ zijn al serieus afgeleefd (zoals die op de foto) en je voelt écht wel dat 't 'n oude kar is.
Mijn favoriet is nog altijd de TJ Rubicon ... op 't feit na dat 'ie niet als LV kon worden gehomologeerd.
Dat lijkt me ook trouwens erg leuk om te gaan doen in Arizona/California of waar dan ook. Met zo'n wrangler over de rotsen gaan rijden.
Ik heb in m'n favorieten op m'n PC thuis een siteje staan waarop een aantal rasechte Jeepers zo'n trails gaan doen. Urenlang beeldmateriaal, waarbij die auto's dus aan 1 of 2 km/u over de meest zotte dingen kruipen. You gotta love it.
Ken de site niet van buiten, weet wel dat de man van de vrouw die altijd filmde "Stu" heette. Effe zoeken.
Dit is net géén cool videootje, je zit continu op eentje te kijken die te ongeduldig is, en die blijkbaar niet zoveel ervaring heeft (niet dat ik dat heb, maar kijken naar experts = cool ).
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Dus vaste wand tussen passagiers- en laadruimte, en dan nog genoeg laadruimte overhouden...
Stond in elk geval niets van in de test, zover ik me kan herinneren.
Mm
De nieuwe is wel groter hoor, breder vooral.
Ja, tuurlijk. Scheelt een hoop hoor! Zo'n V6 kost 200.000 BF om in te schrijven, en nog 'es jaarlijks makkelijk 60 à 70.000 BF rijtax. Voor 'n ding dat je maar af en toe 'es uithaalt, euhm, no! LV = cool.
't Probleem was dat de laadruimte achter de voorzetels niet lang genoeg was om de helft van de lengte van de wielbasis te bedragen. Dus LV-homologatie was simpelweg niet mogelijk. Da's de reden waarom je zo weinig Wrangler TJ ziet, ze verkochten quasi niet omdat ze gewoon moesten worden ingeschreven ... en 'n TJ met die vierpitter, miljaar da's huilen met uw mongolenklakske op.
'k Ga 'es bij de dealer binnenspringen dees namiddag.
Dit is net géén cool videootje, je zit continu op eentje te kijken die te ongeduldig is, en die blijkbaar niet zoveel ervaring heeft (niet dat ik dat heb, maar kijken naar experts = cool ).
ik vond geen degelijke video, anders had ik wel iets anders gepost
Dit videootje is opgenomen door de vrouw van die Stu, die 'k hier hoger al postte. Je hoort haar trouwens altijd praten als ze achter de camera staat, en ze filmt werkelijk naar waar ze kijkt, wat soms grappige taferelen oplevert (b.v. in de bossen als zen de hond van 'n ander koppel aait, zit je op die hond z'n snoet te zien en zie je haar hand op z'n kop frotten ).
Ferme crash, yep. Is wel slecht gefilmd in die zin dat je op die video compleet geen idee hebt hoe steil dat daar is. Stijgingspercentage ligt tussen de 70 en de 120%. Zot.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Die eerste is net iets té steil. Je kunt je wel afvragen waarom hij gas blijft geven, als z'n voorwielen al contact met de ondergrond verliezen
die tweede is gewoon een dwaze bestuurder, het is nu eenmaal een regel om op onbekend terrein éérst te gaan kijken wat er achter een bergje komt, of hoe diep een plas is, enz. Als je dat niet doet, zie je wat er van komt
Die eerste is net iets té steil. Je kunt je wel afvragen waarom hij gas blijft geven, als z'n voorwielen al contact met de ondergrond verliezen
Te steil is 't zeker niet, ze rijden daar zelfs in karavaan naar boven. Maar inderdaad je vraagt je af waarom 'ie die halve of zelfs bijna een hele seconde te lang op 't gas bleef staan...
Te steil is 't zeker niet, ze rijden daar zelfs in karavaan naar boven. Maar inderdaad je vraagt je af waarom 'ie die halve of zelfs bijna een hele seconde te lang op 't gas bleef staan...
Enkel die boebel waarop ie crasht lijkt me iets te steil, het is moeilijk in te schatten natuurlijk op zo'n filmpje, maar ik zou (van in de auto gezien) er rechts van gebleven zijn...
Mjah, ik ken er natuurlijk niks van, maar ik heb nog video's gezien van Stu o.a. zélf die daar naar boven rijdt, en ze rijden daar toch n kolonne over. 't Is wel zeer steil, yep: 70 tot 120% Misschien dat die boebel die 120% is en dat dat van 't goeie teveel is, ja.
Comment