Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JEEP Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• We hebben zo eens een Wrangler 4.0'tje gehuurd in Colorado, enkele jaren terug. Om te gaan raggen in de bossen en op de rotsen.
    Uiteraard met handbak.

Zalig machientje. Dat doet echt wel veel, zelfs in standaard trim. En plenty power ook op de verharde baan.

Ben er al jaar en dag fan van. Maar wel liefst eentje van '88 ofzo. Met de bolle, gepolierde wieletjes, in het zwart met zwarte hardtop (met bijhorend klapruitje achteraan ).... damn!

Ooit eh.

Comment

• Ben 'es bij de dealer geweest. 'k Had keuze uit "Vanneste Roeselare" en "Vanneste Harelbeke". Hmm, beide 'Vanneste' dus dat beloofde zowiezo niet veel goeds. En inderdaad, de productkennis sloeg nergens op, ik heb een kwartier moeten wachten tot er me ook maar iémand aansprak, en veel verkregen informatie klopt langs geen kanten.

Maar toch : de nieuwe JK is als lichte vracht verkrijgbaar (in tegenstelling tot de vorige TJ) !!

Nadeel: de korte Wrangler is met de 3.8 V6 enkel in de basis "Sport"-versie te krijgen, zonder lederen stuurtje of snelheidsregelaar of mogelijkheid tot 't nemen van de HiFi-optie, of ... of ... of ... Wat een grandioze zet van de invoerder. NOT !

Enfin.
      • daksysteem = grandioos, i.t.t. vroeger (hardtop gaat gewoon over de softtop, aparte uitneembaar voorste hardtopgedeelte in twee helften, makkelijk in één keer en op je alleentje dicht te vouwen softtop, ...)
      • interieur is plastiekerig (zoals je zoveel leest), maar ca va
      • voorbumper = LELIJK !!! precies een zwangere potvis
      • Wrangler Unlimited = echt m'n ding niet ... veel te lang ... te lomp ook
      • De korte "Sahara"-versie ligt me 't meest, jammer genoeg dus enkel met diesel (manueel of automaat, naar keuze).
      'Es zien wat 'ie doet op de jonge-tweedehandsmarkt volgend jaar en in 2009.

Comment

• Jeep + Moab =

Comment

• Aha, in Frankrijk kan je de Wrangler met 3.8 krijgen in Sahara-uitvoering. (eat that, verkoperke, "neenee, da's een beslissing vanuit de States, de 3.8 komt in de korte versie énkel als basisversie en met manuele bak"), maar wel enkel als automaat.

En in Nederland ook, en ook met manuele bak als High Sport (= onze Sport Plus). Voilà! Gevonden.

Comment

• Comment

• Nog veel mooier ...

(TJ)

Comment

• Nieuwe Wrangler 3.8 V6 Rubicon (man.geschakeld)

Stel 'm voor met neergeklapte softtop en halve deurtjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Idd. Da's échte Jeep.

Zonder deurtjes is wettelijk niet toegestaan ... dacht ik ... maar bon. En ik vind die lage deutrjes zelfs nog knapper.

Wat jij omschrijft is uiteraard moddervet, een ferm verhoogde ouwe Wrangler (met rechthoekige lichten, de YJ) in 't uni zwart, alles in chroom yep wat maar kan, en binnenin offroadkuipjes in rode stof.

Zoies :

... maar dan met de California Style bumpers (gewoon ronde buizen) en niet deze stijl/
                  .

Vét !
                  Een maat van mij heeft zo één! Zalig stoere bak!

Comment

• Rescue Green 3.8 Rubicon

(de Amerikaanse versie is écht veel knapper dan onze Europese )

Comment

• Verdammt, wat een machien.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zo'n machtige kar

Comment

• Idd de Commander vind ik echt de mooiste van al.
                                Kan iemand mij uitleggen waarom een Patriot is toegevoegd aan het gamma. Ik zie
                                het verschil niet echt met een Compass of nieuwe Cheerokee?
                                MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Blijkbaar hebben de buren alweer een nieuw speeltje (voor langs de dodge ram, 2 quads, 3 moto's en de honda s2000 te zetten)

Jeep Wrangler (waarschijnlijk weer rechtstreeks uit Amerika gehaald door de vader)

Samen met de Samurai van de opa
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik zie geen Samurai, waar staat hij? Oogt wel klein langs zo'n Wrangler.

Comment

• This is da shit!

Kleur en 'aankleding' is wel naar vaders zin, maar bij de volgende spuitbeurt wordt dat verholpen.

Comment

• In leuven vandeweek zo'n nieuwe 5-deurs Wrangler gespot. Vet machien
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          Blijkbaar hebben de buren alweer een nieuw speeltje (voor langs de dodge ram, 2 quads, 3 moto's en de honda s2000 te zetten)

Jeep Wrangler (waarschijnlijk weer rechtstreeks uit Amerika gehaald door de vader)

Samen met de Samurai van de opa
                                          Net nog snel een pic getrokken, indrukwekkend beestje

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X