Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eerst eens zien hoe ik 2 auto's kan verzekeren. De Delta blijft.
Misschien een pappie en mammie oplossing ?
33 in de zomer , Delta in de winter ? Ik kan je verzekeren , wat het seizoen ook mag zijn : Het is genieten en tegelijkertijd verlangen en triest achterlaten . Wat wil een mens nog meer qua emotionele gevoelens .
33 in de zomer , Delta in de winter ? Ik kan je verzekeren , wat het seizoen ook mag zijn : Het is genieten en tegelijkertijd verlangen en triest achterlaten . Wat wil een mens nog meer qua emotionele gevoelens .
En bovendien is het heel voordelig .
De Delta is helaas geen ideale winterauto en het zou zonde zijn om een bijna-oldtimer enkel bij slecht weer buiten te laten. Hij marcheert nu al zo slecht, en dan is het nog niet aan het vriezen.
Ik dacht eerder aan zo'n verzekering met kilometerbeperking.
De Delta is helaas geen ideale winterauto en het zou zonde zijn om een bijna-oldtimer enkel bij slecht weer buiten te laten. Hij marcheert nu al zo slecht, en dan is het nog niet aan het vriezen.
Ik dacht eerder aan zo'n verzekering met kilometerbeperking.
Sorry , maar als IK zou kiezen , zou ik de 33 zeker niet in de winter inzetten .
Dan beter de Lancia wat opzij zetten tot ze oldtimer is . Dan kost het je echt nogaballen meer .
Hmm...soms denk ik toch om dagdagelijks met benzine te rijden en dan denk ik natuurlijk aan Alfa.
Eigelijk ben ik niet logisch bezig nu eigelijk. In de week doe ik amper kilometers, m'n werk is toch maar achter den hoek...en dan rij ik met diesel.
In't weekend rij ik veel meer en dan rij ik met een dure benzine
En ja...een 33 of een 155 kunnen nog altijd m'n hart sneller doen slaan...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment