Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eej
    De identieke tweelingzus van mijn tomat staat te koop!
    De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      Altijd leuk .

Ik heb vandaag ook een superAlfamoment meegemaakt : Foto's van de 8C van een paar weken geleden in mijn mailbox .

Helaas mag ik ze nog niet plaatsen .
      Waarom niet? De wagen is toch al gepresenteerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
        Eej
        De identieke tweelingzus van mijn tomat staat te koop!
        http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Rome..._Tw_Spark.html

Ik wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Ik wil

Gij moet !!!

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Waarom niet? De wagen is toch al gepresenteerd?
          Ik blijf daar voorzichtig in , omdat het officiele persfoto's zijn .

Maar aangezien ze blijkbaar al in een NL tijdschrift zijn gepubliceerd , zal ik ze straks eens uploaden zie .

BTW : Ik probeerde je daarnet een artikel door te sturen ( in pdf ) omtrent de 8C , maar het was helaas te groot .

Heb jij toevallig geen ftp ?
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Ik denk dat ik een 33 ga kopen. Vanaf vandaag heb ik nergens schulden meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
              Ik denk dat ik een 33 ga kopen. Vanaf vandaag heb ik nergens schulden meer.
              Echt?

Onlangs ook gereden met een GTV 2.0 V6... 't kriebelt ook wel Maar 't zal daarbij blijven

@ spinne: pm

Comment

Ik denk dat ik een 33 ga kopen. Vanaf vandaag heb ik nergens schulden meer.

Proficiat zoon !!!

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                Echt?

Onlangs ook gereden met een GTV 2.0 V6... 't kriebelt ook wel Maar 't zal daarbij blijven

Even heduld .
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Echt?

Eerst eens zien hoe ik 2 auto's kan verzekeren. De Delta blijft.

Comment

Eerst eens zien hoe ik 2 auto's kan verzekeren. De Delta blijft.
                    Misschien een pappie en mammie oplossing ?

33 in de zomer , Delta in de winter ? Ik kan je verzekeren , wat het seizoen ook mag zijn : Het is genieten en tegelijkertijd verlangen en triest achterlaten . Wat wil een mens nog meer qua emotionele gevoelens .

En bovendien is het heel voordelig .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Misschien een pappie en mammie oplossing ?

33 in de zomer , Delta in de winter ? Ik kan je verzekeren , wat het seizoen ook mag zijn : Het is genieten en tegelijkertijd verlangen en triest achterlaten . Wat wil een mens nog meer qua emotionele gevoelens .

En bovendien is het heel voordelig .
                      De Delta is helaas geen ideale winterauto en het zou zonde zijn om een bijna-oldtimer enkel bij slecht weer buiten te laten. Hij marcheert nu al zo slecht, en dan is het nog niet aan het vriezen.

Ik dacht eerder aan zo'n verzekering met kilometerbeperking.

Comment

• Dit is godverdomme naais! Een 1.5 Imola.

Comment

http://www.2dehands.be/te-koop-alfa-...ubriek=auto_be

Dit is godverdomme naais! Een 1.5 Imola.
                          Jep, superzalig.
                          Zoveel auto voor zo weinig geld.
                          Perfect als (1e) budgetauto.

Comment

De Delta is helaas geen ideale winterauto en het zou zonde zijn om een bijna-oldtimer enkel bij slecht weer buiten te laten. Hij marcheert nu al zo slecht, en dan is het nog niet aan het vriezen.

Ik dacht eerder aan zo'n verzekering met kilometerbeperking.
                            Sorry , maar als IK zou kiezen , zou ik de 33 zeker niet in de winter inzetten .

Dan beter de Lancia wat opzij zetten tot ze oldtimer is . Dan kost het je echt nogaballen meer .

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                            http://www.2dehands.be/te-koop-alfa-...ubriek=auto_be

Dit is godverdomme naais! Een 1.5 Imola.
                            Die zou ik bij " mijn favorieten " zetten zoon !!!
                            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Hmm...soms denk ik toch om dagdagelijks met benzine te rijden en dan denk ik natuurlijk aan Alfa.

Eigelijk ben ik niet logisch bezig nu eigelijk. In de week doe ik amper kilometers, m'n werk is toch maar achter den hoek...en dan rij ik met diesel.
                              In't weekend rij ik veel meer en dan rij ik met een dure benzine

En ja...een 33 of een 155 kunnen nog altijd m'n hart sneller doen slaan...

Comment

• Toch maar wat opletten in het vervolg

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

-->

Comment

• Tis ne knappe auto,

maar eerlijk zou je zoveel geld willen neerdokken voor iets dat maar zo half in elkaar zit

Comment

• Eigenlijk wel

Comment

• best wel lachen:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Sorry , maar als IK zou kiezen , zou ik de 33 zeker niet in de winter inzetten .

Dan beter de Lancia wat opzij zetten tot ze oldtimer is . Dan kost het je echt nogaballen meer .

Die zou ik bij " mijn favorieten " zetten zoon !!!
                                          Ik zou de 33 kunnen verzekeren bij Ethias en dan de Delta daar ook verzekeren als Classic car.

Gio, hoe doe jij dat met je 2 auto's?

Comment

Working...
                                          X