Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
Zelfs mijn pro-bio-anti-auto vriendin vindt dit een zalige bak. Zowaar met enig enthousiasme
Hoeveel kost dat spel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenTzou eigenlijk niet mogen he dat ze dat jou lappen, jij als champagne drinkende Zolder-invitee
Foei Eismann() !
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoe zit het met de 200pk 2.4 JTDm 20v? Hebben ze die nu al deftig?
En wat met de 210pk versie die binnenkort komt?
Bij de 2.4 met 210pk is er een andere turbo geplaatst,wat het nu wel een goede motor maakt.
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenFak hé.
Zelfs mijn pro-bio-anti-auto vriendin vindt dit een zalige bak. Zowaar met enig enthousiasme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenFak hé.
Hoeveel kost dat spel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDie is dacht ik al een tijdje uit.
T vreemde is wel dat ze hem maar chippen tot 215pk of zoiets.
Terwijl Heinz het doet tot 240 en meer
Edit verltelt met dat medio tot 210 gaat en massimo tot 220
En ze fluistert me nog meer interessante info toe:
April 2007
De ontwikkeling van deze Squadrachip heeft nogal wat voeten in de aarde gehad. De 2.4 20v 200 pk versie bleek niet "zomaar" een 1.9 16v te zijn met een 5e cilinder. In het verleden met de Euro 2 en Euro 3 JTD's was dit als het ware wel zo. De ontwikkeling van deze Euro 4 JTDm Squadrachip was niet eerder zo ingewikkeld. Softwarematig zijn er bijzondere aanpassingen nodig om het geheel goed te laten functioneren. Omdat de concurrentie mogelijk mee leest en een goede diepgaande uitleg te ingewikkeld is gaan wij niet op de details in.
Op dit moment hebben wij het vermoeden dat er iets niet helemaal klopt aan de 2.4 20v JTDm 200 pk versie Ergens zijn bepaalde componenten niet goed op elkaar afgestemd. Feit is namelijk dat de fabriek een 210 pk versie heeft aangekondigd, exacte gegevens zijn op dit moment nog niet bekend. Wij hopen op een andere turbo, dikkere uitlaat en groter actief roetfilter. Het zal niet een louter softwarematige aanpassing zijn want dan worden de marges wel heel erg krap.
Blijkbaar toch nog geen nieuws, dus.
Toen ik vorige week bij Heinz was, stond er een bruingrijze Waalse 2.4 JTDm 20v berline op de dyno, die was net gechipt Geen resultaten of niks gezien, evenwel.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is net om wille van dat laatste dat ik 't vraag, eigenlijk. Ik heb de ontwikkeling van de chip voor de 2.4 JTDm 20v op de voet gevolgd op de Squadra-site, omdat een 159 Sportwagon of een Brera met die motor ook tot de mogelijke opvolgers van Babs behoorden.
Blijkbaar toch nog geen nieuws, dus.
Toen ik vorige week bij Heinz was, stond er een bruingrijze Waalse 2.4 JTDm 20v berline op de dyno, die was net gechipt Geen resultaten of niks gezien, evenwel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenKennis is met zijn 159SW bij Squadra zelf langsgeweest in NL. Ook van 115pk -> 160pk gegaan. Ging oorspronkelijk voor +/- 140pk gaan, maar na het uittesten van de 160pk heeft hij besloten om dit pakket te nemen. Hij sprak inderdaad ook van een groot verschil in koppel in de lage toeren...
bij elke tuner is dat precies herzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
Comment