Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Ik heb geen BMW en zelfs voor mij ruikt dit naar subjectieve propaganda.

Het zou nog gaan als je het vergelijken zou weglaten.
    Het is soms toch zóóóó moeilijk objectief te blijven bij een meeslepende kar he
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      me likey

LEKK0RRRRRRRRRR!!!!

Comment

• vind ik dus ook, maar ik stel mij ook vragen bij de prijs. Lijkt me gewoon weinig.

duitse wagen van 12/03, 1.6TS 120pk, bijna full-option (geen connect nav+ maar dat is helemaal geen probleem).
        wat krassen aan de linkerwielkast vanachter (ook te zien op de 1ste pic vorige post...als ge goed kijkt)

vraagprijs 6500...

Comment

• WTF?
          1 advertentie:
          foto achterkant: chroomstrip dus van na 2005

dan een foto van een 5-deurs pre-facelift

en dan een fucked-up interieur van een 3deurs

Comment

• Die prijs lijkt me wel redelijk hoor... Die 1.6 TS'en kosten echt geen zak meer

Comment

• fak zo een 159 TI is hoeregeil!

duimgripjes, zou nog knapper zijn in combinatie met alcatara

Comment

• in break nog geiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Die prijs lijkt me wel redelijk hoor... Die 1.6 TS'en kosten echt geen zak meer
                  It just looked too good to be true. Maar eigenlijk is het wel een redelijk normale prijs ja. Binnenkort eens beginnen met mails rond te sturen naar de verkopers.

Laat ge mij nog iets wete...? Dit weekend ofzo, steekt nie op ne dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    in break nog geiler
                    feit.

Comment

• @ Quadrifoglio: Die ti velgen vallen mee als je wat oplet.

Ik heb gewoon de malchance gehad van al tweemaal tegen 120 in een diepe put te rijden, en met diep bedoel ik eentje waar je je hand wss in kwijt kan en een diameter van een 50cm makkelijk.

Het derde rijvak, ik rijd er sindsdien niet meer op. Altijd in t midden vanaf nu... tenzij t derde effen ligt.

Kopen

Comment

Normaal gezien vind ik een zwart interieur maar niks, zeker niet bij een zwarte auto. Maar voor een TI-interieur maak ik wel een uitzondering

Enige twijfel zijn de velgen. Rabbit, hoe kwetsbaar zijn die velgen nu echt? Bij de minste put krom of kunnen ze toch wel tegen een stootje?
                        een TI zetel is ook niet "zwart" zwart, maar eerder "donkergrijs" zwart. De zwarte zonnehemel maakt het gewoon nog donkerder...

ze zijn kwetsbaar, dat wel, maar ze kunnen wel wat af...
                        ik rij al heel lang met een velg rechtsvoor die een klein beetje afgeplat is aan een kant, en ik voel er nx van, zelfs bij stuur los blijft'ie strak rechtdoor houden (tenzij er rijsporen zijn, dan zorgen de banden ervoor dat'ie overal heen wilt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                          @ Quadrifoglio: Die ti velgen vallen mee als je wat oplet.

Ik heb gewoon de malchance gehad van al tweemaal tegen 120 in een diepe put te rijden, en met diep bedoel ik eentje waar je je hand wss in kwijt kan en een diameter van een 50cm makkelijk.

Het derde rijvak, ik rijd er sindsdien niet meer op. Altijd in t midden vanaf nu... tenzij t derde effen ligt.

Kopen
                          Oké merci, er gaan gewoon een hele hoop verhalen de ronde over de mindere kwaliteit van de Toora's. Maarja, iedere velg is krom te rijden...

2 keer serieuze pech gehad dus, rot

rood: Once again, er staat nog niks vast.... Normaal komt er een 2de auto. En als het van mij afhangt.... allez, ge moogt 2 keer raden wat er dan komt
                          Mama ziet het wel redelijk zitten, deze middag stond ze bij de buren op de oprit te kijken naar de 2 147s. Ze komt binnen: "Ja, schoon hè, maar een 3-deurs is toch het schoonste. En eigelijk moeten daar toch lichtmetalen velgen opliggen hè..." Mama
                          En papa is ook wel te overtuigen normaal, alhoewel hij toch iedere keer opnieuw over Kangootjes, Partners enzovoort...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                            een TI zetel is ook niet "zwart" zwart, maar eerder "donkergrijs" zwart. De zwarte zonnehemel maakt het gewoon nog donkerder...

ze zijn kwetsbaar, dat wel, maar ze kunnen wel wat af...
                            ik rij al heel lang met een velg rechtsvoor die een klein beetje afgeplat is aan een kant, en ik voel er nx van, zelfs bij stuur los blijft'ie strak rechtdoor houden (tenzij er rijsporen zijn, dan zorgen de banden ervoor dat'ie overal heen wilt)
                            ok, ook merci
                            zoals ik al zei, iedere velg is krom te rijden (kameraad heeft met zijn clio op minder dan 1 jaar al 2 velgen kapotgereden en 3 keer getakeld geweest dusja...). Gewoon wat voorzichtig zijn dus.

Ik denk dat ik morgen of overmorgen maar eens ga langsgaan bij Botta, in de hoop dat hij daar een paar 147's heeft staan voor even te kijken (en ondertussen nog wat geilen op de zwarte RZ in de showroom, of de lancia beta coupé in zijn oude showroom)

Comment

• tcheck it!

Comment

It just looked too good to be true. Maar eigenlijk is het wel een redelijk normale prijs ja. Binnenkort eens beginnen met mails rond te sturen naar de verkopers.

Laat ge mij nog iets wete...? Dit weekend ofzo, steekt nie op ne dag
                                Will do

Door jou ga ik volgende week ook al ff kijken naar een andere wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                  Will do

Door jou ga ik volgende week ook al ff kijken naar een andere wagen
                                  thnx

Comment

• Prachtige 8C beelden

Comment

• Sinds de 8c ben ik echt alfa fan Ik hoop dat ze de 149 wat 8c trekjes geven, die mooie ronde achterkant, achterlichten, neus en daklijn zouden hem prachtig staan. Zeker in dat rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Sinds de 8c ben ik echt alfa fan Ik hoop dat ze de 149 wat 8c trekjes geven, die mooie ronde achterkant, achterlichten, neus en daklijn zouden hem prachtig staan. Zeker in dat rood.
                                        Veel Alfa Romeo zit er toch niet in de 8C vind ik. Motor/chassis/versnellingsbak komen allemaal van Maserati.

Gelukkig is het design uniek gebleven en het interieur..

klik voor het filmpje

Comment

Working...
                                        X